Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Måndag

Publicerad 2008-09-01 18:08:28 i Vardagligheter

Idag vet jag inte var all min kreativitet har gömt sig. Har inte haft någon arbetsro alls... men jag har skruvat ihop mitt nya skrivbord och gjort lite anteckningar inför första tentan i Byggnadsteknik- alltid något. ,-)
Måndag innebär yoga- ska bli himla skönt, känner mig ungefär lika smidig som en flodhäst idag.
Kanske är dags att boka tid hos kiropraktorn?
Idag är det verkligen höstkänsla-det är riktigt ruggigt ute! Skulle helst av allt sätta på mig långkallingar och vira in mig i en filt! Brrr!
Hoppas alla har haft en bra start på veckan!
Kram!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-09-01 20:52:46

Ruggugt ute? Ok här började det med lite mörka moln men sen klarblå himmel och sol. Fast det är ju inte riktigt samma värme...



När är första tentan? Gör du den på distans eller är det en vanlig "salstenta"?

KramKram

Postat av: Katta

Publicerad 2008-09-01 21:05:29

Ja fy, här börjar hösten närma sig med stormsteg. Höll på att frysa ihjäl i lördags natt när jag tog mig hem. Brr =(



Vilka shoppingfynd och vilken sötis till bebbe! Är ögonkrämen från Clarins en hit? Inte testat den faktiskt men jag gillar ju som du vet märket...



Kraaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-01 21:23:05

Madeleine: Här har det varit svinkallt hela dagen, men lite solsken också! första tentan kommer ut nu på fredag och ska var gjord innan måndag- allt på distans! =)

Kram!



Katta: japp! Nu är det verkligen höst!



Nog är han söt alltid, lilla Wilmer!



Ögoncremen gillar jag starkt! känns inte för fet men ändå riktigt fuktgivande! Tycker redan den har gett resultat!

Kram!

Postat av: sofie

Publicerad 2008-09-02 20:47:15

Yoga? Finns det människor som gör det på riktigt? ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela