Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Mulen Onsdag...

Publicerad 2008-09-03 11:15:19 i Vardagligheter

Vaknade till gråmulen himmel och regn med huvudvärk och stel nacke. Fantastiskt..
Måste vara gårdagens skogskrälande (sökträning med hundarna) som satt sina spår på rygg och nacke. =/
Men efter grötfrukost , promenad och ett par koppar kaffe är jag igång!
Har en hel del att göra idag:
Plan- och bygglagen ska skummas i genom, Rättsföljder och lagar skall prickas in och även marknadsföringen skall få sig en omgång! Högsta växeln i!
Ikväll har jag dessutom möte med ett brudpar för att gå igenom planering och detaljer inför deras bröllopsmiddag som jag ska ansvara för! Kul men lite stressigt!
Hoppas ni får en härlig Onsdag i regnet!
Kram

Kommentarer

Postat av: Ingells

Publicerad 2008-09-03 13:20:40

Oh, vad roligt med bröllopsplanering! Ska du laga maten? Jag kan baka tårtan =) konditor som jag är (i botten)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-03 14:49:30

Ingells: Ja, jätte kul! Maten är beställd från en catering som tur är, men jag ska basa över serveringspersonalen och se till att allt flyter på!



Är du konditor? vad spännande! Antar att du får baka en och annan tårta forfarande?

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-09-03 20:04:18

När jag läste bröllopsplaner trodde jag att jag hade missat något och att du skulle gifta dig. Men det kommer nog snart;)



Här började dagen med ösregn och slutade också med det, men som under dagen=)

Hoppas pluggandet gått bra idag!KRAM

Postat av: Anna

Publicerad 2008-09-03 21:21:09

Ohhhhhhh vad kul med bröllopsplanering, jag är fortfarande inte trött på det =)



Lycka till med pluggande sötnos!



Kraaaaaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-03 22:56:45

Madeleine: Haha- du har inte missat något, för våran egen del lär bröllop dröja ett bra tag!



Vädret ordnade upp sig framåt eftermiddagen & pluggandet har jag fått bra fart på idag! Skönt!



Kram!



Anna: Inte? Ni får förnya era löften om ett par år så du får göra det igen! Haha!

Det är min bästa kompis syster som gifter sig och det ska bli superkul att få vara med och göra deras dag extra speciell!



Tack! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela