Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Shine on!

Publicerad 2008-09-25 17:33:35 i Vardagligheter

Underbaraste höstdagen! Solen värmer och luften är klar! Härligt!
Dagen har ägnats åt städning och förberedelser inför nästa tenta som ska skrivas i helgen.
Elinstallationer och ventilation.. Gulp...

Jag sitter med i valberedningen i min gamla ridklubb och om en liten stund ska vi ha vårat första möte.
Tänkte bjuda på äppelmunkar och smarrigt bröd med olika pålägg.
Inga härliga Katta muffins men det får duga! ;-)

Imorgon är det fredag igen... Vem sjutton snabbspolade veckan som gick?

Ut i solen och njut med er! Kram!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-09-25 20:54:28

Det var nog jag som snabbspolade veckan..haha

Hoppas solen håller i sig över helgen, behöver det för mitt humör!

Sköt om dig vännen! KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-25 21:12:40

Madeleine: Ahaa! Det är du som är boven! ;-)

Vore ruskigt härligt med en helg i solsken! Vi får hålla tummarna för det! Kram!

Postat av: Katta

Publicerad 2008-09-25 21:20:41

Ha ha, tycker munkar låter minst lika gott =)



Snart fredag igen då, jippi! Mailat tillbaka nu =) Kraaamar

Postat av: Linda

Publicerad 2008-09-25 22:52:30

Duktiga du! Åhhh jag börjar nästan böla när jag tänker på ina, gumman med finaste magen...kommer ihåg hur det var, riktigt härligt :) ( och sen får man det bästa i livet)du måste ge henne en bamsekram nästa gång från mig! har allt gått bra hitills? när ska hon ha?

massa med kramar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-26 09:18:28

Katta: haha, dom va helt OK, men jag hade inte haft något emot att sätta tänderna i dina Marshmallows muffins! ;-) Kraam



Linda: Gumms! Hon är superfin och mår toppen, så himla skönt tycker jag! Om jag inte misstar mig blir det en januaribebis. Kramisar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela