Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Surkärringen har skrivit tenta.

Publicerad 2008-09-26 17:29:51 i Vardagligheter

Det blev en härlig fredag idag! Klarade nämligen veckans deltenta utan problem!
Wihii! Det innebär att jag kan ägna värdefull tid åt inlämningsuppgifterna den här helgen.
Projektering av en villa  och ett värdeutlåtande.  Klurigt ska jag villigt erkänna!

Det är Oktoberfest här i stan. 
För oss som bor i centrum innebär det (med risk för att låta som en kärring) ett jävla liv.
Tivoli, öltält, fulla fjortisar och tondöva trubadurer
som ylar natten lång så -(med risk för att låta ännu mer som en kärring) inatt var det öronpropparna som pluggades in!
Det enda rätta kan jag meddela.
Har jag väl börjat irritera mig när jag ska somna är det kört-jag får bita mig i tungan för att inte gå ner på gatan och be folk hålla käften! Herregud jag är en kärring.... ;-)

Nu ska jag svischa in i duschen. Jag och älskot ska hem till fam. J för att äta gott, umgås och dricka vin!

Ha en underbar fredag sweeties!

Puss!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-09-26 18:38:38

Detsamma vännen!

Och grattis till ännu en tenta, du är duktig du=)

Sköt om dig! KRAM



Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-26 18:49:05

Madeleine: TACK sötis! Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2008-09-26 20:25:53

Du är då rackarns duktig :) heja,heja!

Ha en supertrevlig kväll gumman, kramisar.

Postat av: Katta

Publicerad 2008-09-26 20:38:37

Bra jobbat, grattis!!



Ikväll äter vi din fredagsfavorit; carbonara! Såå gott!



Ha en underbar helg! Kraaaam på Em

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-27 01:11:10

Linda: Tack gumman-det är så himla roligt, trodde aaaldrig att jag skulle säga det!

Kram gumman!



Katta: Tack sötis! Känns finemang!

Carbo kan jag inte tröttna på överhuvudtaget så-MUMS!

Ha en riktigt nice helg i Sthlm och krama söta Anna från mig! Puss!

Postat av: Mrs. b

Publicerad 2008-10-01 22:31:14

Grattis!



Låter precis som jag hade reagerat... man är definitivt mer bekväm nu för tiden! :-)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-02 12:28:41

Mrs. b: Tack! =)



ja, man är väl det.. En kollega till mig sa att vår generation tydligen är de nya kärringarna eftersom många jobbar så mycket och när man väl är hemma vill man ha lugn och ro!

Haha...Tål att tänkas på iaf!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela