Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tillskott

Publicerad 2008-09-29 18:02:11 i Vardagligheter

Började dagen med en lång promenad tillsammans med älsklingen. Verkligen en toppenstart på dagen!
Idag har jag också kommit en bra bit på väg med min inlämningsuppgift i BT. Skönt. En stressfaktor mindre!
Inatt fick min kusin J och hennes lilla familj tillskott av en lillebror! GRATTIS!
Måndag innebär Yoga för min del. Så skönt! Känner mig stel- måste bero på alla timmar vid skrivbordet ;-)
Kram på er!




Bilder: Privata.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-09-29 20:17:07

Hej tjejen!



Du som håller på med yoga, om man ska börja med det och typ aldrig har tränat i hela sitt liv och vill testa den allra enklaste av yogor, vad ska man testa då? :) Kram!

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-09-29 20:46:01

Vilka härliga höstbilder ! Önskar att jag också laddat veckan med en sådan prommis. Här har det faktiskt ösregnat idag (inte hela dagen såklart men jag jobbade 9-18 och då hinns det inte med promenad) Fast imorgon slutar jag 12 och då ska det minsann höstpromenas i skogen =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-29 21:47:04

Mia: jag skulle råda dig att gå till närmaste gym eller yogastudio och höra vad de har att erbjuda och prova dig fram! Det är så olika från person till person. Själv föredrar jag de lite mer fysiska yogaformerna eftersom jag vill ha både styrka, smidighet och avslappning.

Lycka till och hoppas du hittar "rätt"!

Kram



Malin S: Tack! Det är ju så vackert ute nu att jag får dåndimpen! Förstår att regn, rusk och mörker inte lockar något vidare- Höstpromenad ska ju vara sol, gula löv och kall luft! =)

Postat av: Mia

Publicerad 2008-09-29 21:53:51

Jag vill nog mer ha en yoga där man mer fokuserar på avslappning, eftersom jag tror att det skulle vara till stor nytta i mitt övriga liv :) Finns det något typ av namn på sådan slags yoga? Kram!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-09-29 22:18:08

Vilka underbara bilder du bjuder på=)

Hoppas att yogan var riktigt avslappnande och att du sover riktigt gott sen!

Många kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-29 22:19:53

Mia: Oj vad svårt. Jag har ju bara tränat Asthanga Yoga & Power Yoga och det fins ju massvis av olika sorter men jag tror att Kundaliniyoga är en ganska "lugn" typ av yoga. Men som sagt gå till närmsta Yogastudio så hjälper dom dig att hitta vad du är ute efter! Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-29 22:23:33

Madeleine: Tack! Underbar dag idag!

Yogan var perfekt för min stela kropp idag och jag kommer sova såå gott! Kram på dig!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-09-29 22:24:53

Åh vilka härliga bilder och jag känner allt igen mig, åtminstone den med bron ;-) Hoppas du haft en skön Yoga! Stor kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-30 09:31:04

Anna: Klart du känner igen dig! ;-)

De andra bilderna är tagna vid urskogsområdet på Gröngarn! Så himla mysigt!

Kram på dig!

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-09-30 12:20:14

Nej, jag blir inte ett dugg snurrig. Det pirrar lite armen på mig bara, men det är bara för att stasen sitter rätt hårt. Sen får man juice, frukt och smörgås medan man ligger där, så att man inte ska bli snurrig. Klart du ska börja, kan följa med dig som stöd om du vill. ;) Kan vi inte ta en promenad nån dag förresten? Jag saknar dig. Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-30 15:42:55

Caroline: Ja, det vore ju väldans snällt..Kan behöva lite stöd! ;-)

Klart vi kan! Saknar ju dig med-puss!

Postat av: Ingells

Publicerad 2008-09-30 16:27:52

Åh, vilka härliga bilder! <mys>

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-30 16:36:21

Ingells: Tack! Jag älskar hösten- när det är så där!

Postat av: Hanni

Publicerad 2008-09-30 19:07:08

Vilka mysiga bilder. =) Tänker alltid på en fluffig halsduk när jag ser sånna bilder.

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-30 20:17:04

Hanni: Tack! Fluggig halsduk? Ja, varför inte? ;-)

Postat av: Hanni

Publicerad 2008-10-01 17:50:35

Haha ja man har ju sina associationer. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela