Em

Så som jag ser det. Simple as that.

B-days.

Publicerad 2009-04-18 16:46:03 i Vardagligheter

Det är en nyvaken Emelie som sitter med laptopen i soffan...
En liten tupplur satt verkligen på sin plats, jag var helt slut efter tentan och den ofrivilliga språngmarschen!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig iordning.
Min fina mamma fyller ju som sagt år idag , 49 år närmare bestämt!

Grattis älskade mamma!!

Det ska vi fira med middag på Ekolsunds Wärdshus, väldigt mysigt!

Vill även passa på att Gratulera söta Katta på 27 årsdagen systers sambo Lars,
som idag kvalificerade sig till Sm- finalen i boxning som går av stapeln i morgon!
Hurra! Hurra! Hurra! För er!
Puss och kram

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-04-18 17:21:27

Stackare!

Vet ungefär hur det känns då jag en gång satt på Sundsvalls flygplats med inställt flyg då jag bara måste till Sthlm för att hinna till en tenta. Väl framme efter mycket om och men så var min väska borta med viktig minräknare med inlagda formler och annat viktigt borta eller i Luleå....

Den kom med taxi hem och allt slutade lyckligt. Jag klarade tentan i Mekanik/Fysik!



Därför tror jag att du har grejat den nu också.



Ha en mysig kväll med mamsen och resten...din mamma är bara 6 år äldre än mig...kändes inte som det kunde stämma eller jag ville inte det.. =0)



Kramar

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-04-18 18:03:40

Hoppas hoppas du fixade även den här tentan! Du verkar ha råkoll så jag har en känsla av att det går vägen även den här gången...



Tack för både grattis-sms och hälsningen här, och grattis även till din unga mamma. Bra dag hon fyller på =)



Hoppas ni får en lyckad festkväll! Kraaam

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-19 10:16:17

Hurra! Hurra!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-04-19 11:07:21

Ja,nu är det äntligen vår! Hoppas verkligen att det gick vägen med tentan, men det klart att du fixade den, tjejen ;). Snäll snubbe som hade koll på läget, eller inte man blir ju så trött...

Hoppas att ni hade en mysig middag i går och att din mamma hade en bra födelsedag. Massa med kramar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-19 12:06:42

Ann-Louise: ja fy bubblan! Kan förstå att du kände dig maktlös i den situationen! Inställda flyg och borttappade väskor rår man ju inte riktigt på!

Tur att det ordnade sig iallafall!



Hoppas att du har rätt, synd bara att det ska dröja så länge innan man får veta hur det gick... =/



Ålder är ju bara en siffra, men jag blir lika förvånad varje gång jag inser att jag börjar närma mig trettio! haha..

KRAM



Katta: det hoppas jag med, var ju en omtenta den här gången och det vore sååå skönt att få lägga den bakom mig!



Varsågod sötnos- hoppas du fick en underbar födelsedag! KRAAM!



Elin: =D



Linda: Visst är det härligt!?! Det hoppas jag med vore så skööönt!



Vi hade en mysig kväll med jättegod mat och bra service! Me like! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela