Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Blondie is back.

Publicerad 2009-04-27 13:44:06 i Skönhet och sånt


Några snäpp blondare lockar- Vad tycks?

Nu mina vänner är det är slut på mörka tider!
Kom nyss hem från min frisör Viktoria med fräscha, blonda slingor och några centimeter kortare lockar.
Lite mer sol på näsan och jag är fullkomligt redo för ljumma vårkvällar med rosé i trädgården!

Fick en väldigt glad nyhet nyss som fick mig att hoppa och studsa här i lägnheten:

Ruskigt svåra byggnadsfysiken är numera ett minne blott, för jag är godkänd på kursens alla delmoment!
JIPPI, JIPPI, JIPPI!!

Känns som det är världens bästa måndag idag! =)

PUSS på er!

Kommentarer

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-04-27 17:47:00

GRATTIS till det lyckade studieresultatet! Vad skönt för dig - helt klart världens bästa måndag ;)



Och vad snygg du är i håret, superfräscht med blonda lockar till sommaren! Kraaam

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-04-27 19:33:09

Åhh vad roligt, GRATTIS, GRATTIS=)



Snygg du är i håret också, hollywoodsvall och allt=) Måste boka in en tid för slingor jag med....



Ha det bra tjejen. KRAAM

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-04-27 21:40:25

Jag visste väl det!! GRATTIS det är du värd som kämpat så med vilse bilturer och allt.



Du är så vacker i ditt blonda hår. Jag gillade det bättre på dig faktiskt. Tror dina ögon mkommer fram ännu mer. Duktig frisör och bra modell!



Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-27 21:50:27

Miia: TACK snälla! Blond och lycklig! ;-) KRAM



Madeleine: Ja, jag blev alldeles till mig av lycka! Trodde nämligen att jag skulle få rest på någon av inlämningsuppgifterna! =D



Och TACK vännen! Massor av kramar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-27 22:18:54

Ann-Louise: Tack snälla! Även om det inte den tentan då jag var vilse i pannkakan, den väntar jag fortfarande på så du får väldigt gärna fortsätta hålla tummarna ett tag till ;-)



Och tack snälla än en gång! Känns ju extra roligt att få hårberöm från en fd. frisör också! =)

Jag är jättenöjd med min frisör- hon är kanonduktig!

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-04-27 22:40:17

Du är sjuktsnygg pinglan i ditt nyslingade hår - en riktigt somrig Emelie ;-)



GRATTIS till tentan, du är duktig du. Påtal om rosé borde vi ta en flaska på vår balkong framöver tycker jag ;-)



Sov sött!



Kramar i massor

Anna

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-04-27 23:16:51

Gud vad fin du vart i håret, själv måste jag slänga i lite ny röd färg! :)

Grattis till att ha klarat byggnadsfysiken också. Gud vad du är duktig!



Kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-04-27 23:44:09

Halloj snyggingen! Du blev såå fin i ditt nya hår, som en vacker sommarflicka tagen ur reklam!



Grattis grattis till tentan, hurra!!!



kramar

Postat av: Mia

Publicerad 2009-04-28 07:50:14

Ett stort grattis! Du är så duktig och lika fin som vanligt :) Kram

Postat av: Hanni

Publicerad 2009-04-28 10:19:14

Superfint! ALltid fräscht med lite ljusare på sommaren. Jag satt också hos frissan igår. ;)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-28 11:13:27

Anna: tack sötnos! Är riktigt nöjd med färgen faktiskt! Mitt hår kräver riktigt kalla färger annars drar det mot det gula hållet direkt!

Som tur är har min frisör råkoll på detta nu!



Det tycker jag absolut vi ska göra! Vore väldigt kul! Hur har du det på helgerna framöver?



Kram på dig vännen!



Evelina: Tack gumman! Det känns väldigt bra, både med håret och BF!



Antar att det måste färgas ofta när man är redhead, eller?



kraaam!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-04-28 12:40:57

GRATTIS!!!!

Blev jättefin i håret oxå!

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-28 14:34:30

Jessi: oj,oj, oj- vilka fina ord! tack snälla!

Stor kram till dig!



Mia: Tack för dina fina ord -det värmer! KRAM



Hanni: Ja det mörka har ju en tendens att bli lite matt av all den sol som förhoppningsvis ska dyka upp! Kram



Malin: TACK! =) Kram kram!

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2009-04-28 22:57:18

Du är så duktig världens bästa syster! Och det är ju det jag säger, blond ska du vara! ;) Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-29 09:47:36

Lillasyster: TACK! haha jag veeet att du är på "blondsidan", jag står någonstans i mitten och velar! Men vem har sagt att man måste bestämma sig?! ,oP Kram kram

Postat av: Linalotta

Publicerad 2009-04-30 11:59:07

Snyggt!!



Är själv sugen på lite ljusare...



Ha en underbar helg.

Kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-05-12 09:10:05

Super snyggt hår. Nu vill jag också bli ljusare ;)



Kraam

Postat av: samantha

Publicerad 2009-07-15 23:37:21

vilket snyggt hollywood svall:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela