Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Finbesök!

Publicerad 2009-04-28 14:58:48 i Vardagligheter

Har haft finbesök som heter duga här på lunch idag!
Sigge, Ina och Linda kom hit och smaskade laxlasagne och äppelkaka sen tog vi en snabb sväng på stan i solen!
Blev en ny inpackning från Aussie och diverse allergi attiraljer- inte mer spännade än så!

Nu sitter jag och pillar med en inlämningsuppgift i Ekonomin som ska vara klar ikväll, tvättmaskinen går för fullt och jag ska snart dra fram väskan och börja packa. I morgon tar jag nämligen tåget ned till västkusten! Älsklingen och grabbarna grus dimper ned  på torsdag kväll. För mig blir det däremot ingen ren semestertripp, jag ska nämligen hjälpa G & L i restaurangen för det lär bli en hel del att göra om det fina vädret fortsätter!

Puss så länge!

Finaste Sigge med coolaste frippan i stan!

Kommentarer

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-04-28 16:19:26

Vilken sötnos & sicken cool frilla grabben har! Tuffast i stan ;)



Hoppas pluggandet går bra! Kraam

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-04-28 17:09:56

Vilken gullunge :) Tuff frilla.



Ha en trevlig kväll, kram

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-04-28 17:29:54

Jo det måste man, blir lätt åt det bruna hållet när färgen börjar gå ur. Iofs är den nyansen ganska fin den med men det är ju röd jag vill vara. :)



Gud vad lilla Sigge är söt!



Kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-04-28 17:45:01

du har verkligen haft fin besök av en finfin liten kille!



ha det så skoj på västkusen! Härligt att åka dit även om det blir en del jobb för dig med.



kramar

Postat av: jessi

Publicerad 2009-04-28 17:45:03

du har verkligen haft fin besök av en finfin liten kille!



ha det så skoj på västkusen! Härligt att åka dit även om det blir en del jobb för dig med.



kramar

Postat av: Dilan Amin

Publicerad 2009-04-28 17:48:20

Söt!



/ kramkram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-04-28 20:53:22

Han är sååå söt=)



Vad trevligt med en liten tur till Västkusten för dig. Hoppas på fint väder även om det inte är någon semester.



Kraam Kraam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-29 09:34:10

Miia: ja, visst är han söt? Man kan nästan tro att han tar tupé! ,-)

Kram



Josefin: He, he, jag visst är han en tuffing!?



Tack! Detsamma! Kram





Evelina: Ja, det är ett himla färgande när man en gång har börjat!



Han är så söt att man storknar! Kram



Jessi: Ja, en riktig VIP gäst ;-)



Tack, snälla! De ska bli kul och förhoppningsvis hinner jag både få solsken och ett och annat glas rosé på bryggan! ,oP Kram



Dilan: Kan inte annat än att hålla med ;-)



Madeleine: Ja, han är lovley lilla Sigge!



Ska bli väldigt trevligt, hela Thailandsgänget är på plats så förhoppningsvis ska vi nog hinna umgås lite mellan varven också! Kram på dig gumman!





Postat av: Josefin

Publicerad 2009-04-29 10:11:30

Sv: Jag har mest rengjort balkongen. På fredag ska jag och tobias iväg och fixa resten. Bord och blommor, sen kommer bilder jag lovar.. :)



Ha en fin dag, kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela