Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Första april.

Publicerad 2009-04-01 21:49:51 i Vardagligheter

Vilket vårväder det har varit idag!
Skinnjackan och solglajjorna på!
Äntligen!
Har suttit i solen på Malins altan och pratat om ditt och datt, druckit kopiösa mängder kaffe och mumsat Ben and Jerrys Wich. Så sjukt härligt att jag blir alldeles nipprig!
Har även hunnit med ett besök på gymet-benpass med syrran.
Tog det lite lagom lugnt- jag har ju faktiskt haft semester  ;-)
Skönt att vara igång igen iallfall och nu är det Beach 2009 som gäller!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-04-02 11:43:24

Härligt med solen o smarrigt med chokladcookies! inte illa!



Ha det så gott denna soliga torsdag!

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-04-02 15:13:03

så gott!!

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-04-02 19:03:28

Tack, tack, tack för alla fina Thailandsbilder!



Ser helt UNDERBART härligt ut! =) Gud vad jag skulle vilja ha en resa inbokad just nu... Får glatt stanna här i kalla Sverige och hoppas på en lika bra sommar som förra året. Well, well! ;)



Mmm, den där nya glassen kommer jag med största sannolikhet att gilla. B&J är bäst!!



Kraam kraam







Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-02 20:58:43

Jessi: Nä inte tokigt alls! Snacka om att vårsolen gör en lycklig! Kram på dig!



Camilla: Yes! Smarrigt som bara den! =)



Katta: Varsågod sötnos- allt för dig! ;-)



Det var underbart, men svenska sommaren är inte fy skam den heller! Sippa rosé, ljumma grillkvällar och långa partynätter... mmm...



Kramisar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela