Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Siggeliten

Publicerad 2009-04-08 16:04:11 i Vardagligheter


Isn´t he lovley?

Den här lilla mannen och hans mamma Ina var jag och ms T och hälsade på igår.
Han är så underbar att jag skulle kunna äta upp honom! Och jag är så stolt över min duktiga Ina!
Flera timmar av gullande, snicksnackande och kaffedrickande med två av mina fina vänner.
En perfekt dag om ni frågar mig!

Snart ska jag åka och hälsa på Milla och hennes familj!
De har köpt nytt hus och det var på tok för länge sedan vi sågs så vi har massor att ta igen!

ha en fortsatt bra dag så hörs vi kanske senare!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-04-08 16:54:07

Han ser verkligen ut som en charmig söt liten kille!



ha en skön onsdag trots grått o regn... (gissar att ni har det med när vi har det...)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-04-08 20:24:57

Åhhh vilken liten goding=)



Ja du jag kanske borde ge yoga en ny chans, men....

Har bara så svårt att koppla av men det är väll det man ska lära sig...haha



KRAAM

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-04-08 21:54:06

Vad mysigt med hemmafika!



Söt liten kille det där :)



Kram!

Postat av: Milla

Publicerad 2009-04-09 09:30:01

Åh, han är verkligen supersöt!



Tack för visiten! Har saknat dig så mycket! Casper var så laddad innan du skulle komma :)

Postat av: Frida Carolin

Publicerad 2009-04-09 09:32:49

sööt

Postat av: ITZI

Publicerad 2009-04-09 09:36:41

Usch vilken söt unge! :) <3

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-04-09 12:32:56

Men gud vilken liten sötis! Cool frilla dessutom! =)



Ha en riktigt mysig påskhelg nu. Glad Påsk och extra många påsk-kraamar från Katta

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-10 12:40:15

Jessi: Ja han är ett riktigt charmtroll, tjejerna får se upp sen! ;-)



Madeleine: Ja, han är underbar lilla Sigge!



Klart du ska ge yogan en chans och ja..det är en av sakerna men lär sig, haha!

Kram på dig!



Miia: jättemysigt! Han är en rikyig sötnöt! Kram



Milla: Visst är han?!?

Tack själv, det var supermysigt och verkligen på tiden! Ert hus är sååå fint-ni är så värda det!

Casper har blivit stora killen ju, herregud vad tiden går... Puss och Kram gumman!



Frida Carolin: Visst är han! =)



Itzi: Haha, kan inte annat än att hålla med! ;-)



Katta: ja en riktig sötnöt är vad han är!

Det ser ut som han har långt hår på bilden men en del av det tillhör min kompis Tess som han sitter hos! ;-)



Tack detsamma gumman och ha det så mysigt i Kungshamn med älsklingen! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela