Em

Så som jag ser det. Simple as that.

En slagen hjälte.

Publicerad 2009-04-16 21:56:08 i Vardagligheter

Dagarna susar onekligen i väg och tentan börjar närma sig med stormsteg.
Har förgyllt denna torsdag med tragglande av produktkalkyler och påläggsbaser.
Blir ytterligare nötning av hjärncellerna i morgon, sen jäklar. ska. det. sitta. som. berget.

Fick finbesök på förmiddagen av Ina och sötaste Sigge i egen hög person.
Han är så söt att mitt hjärta smälter!

Allan tyckte mest att vi var fåniga som daltade med det sprattlande, lite pinsamma knytet istället för att ägna oss åt honom... Dessutom är han lite extra grinig just nu eftersom han formodligen har sträckt sig lite i ena bakbenet...
Igår var jag nämligen hos mormor och morfar och bytte däck på bilen och då fick han vara lös i deras stora trädgård... 
Han fick totalt fnatt och sprang varv på varv på varv- i 180! Upp i rabatterna, ned igen, hämta bollen..
Snacka om vårkänslor! Men som sagt han är ju ingen ungdom längre så han är lite öm i dag stackarn...

 Gårdagens lyckorus blev för mycket för farbror Allan.... Det här är hans typiska "jag är jävligt less just nu" min.

Hoppas att ni har haft en bra kväll.
Själv hann jag faktiskt med både en joggingtur  i spåret och kasta ett getöga på Gynning och de andra i "Hjälp, jag är med i en japansk tv-show"- vet inte om man ska skratta eller gråta åt det programmet?
Men jag måste säga att jag diggar verkligen Regina Lund... hennes skratt smittar verkligen av sig!

Nu är jag totalt slut (jäkla pollenmedicin) och ska krypa ned i sängen tillsammans med Ekonomiboken(och älsklingen så klart) SOV GOTT! Kram

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-04-17 09:07:42

Han är bedårande eran Allan! Stackarn haft så skoj så han är helt slut, hoppas sträckningen går över!



Hoppas du sov gott med ekonomiböckerna.. gosigt! hihiii..



KRAM!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-04-17 09:21:24

Åååå Alla han e så söt... eller... jo han e faktiskt söt =)

"produktkalkyler och påläggsbaser" lät ju supadupa fun!!!! not!

Men du e duktig som pluggar. Så kanske man kan få kompispris på ett slott eller nått i framtiden=)

Kram på er

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-04-17 14:32:52

Härlig vovve!



Ja "Möjligheternas hus" var kul! Massor med samker i 2 plan och allt var billigt. Dit kommer jag åka igen.



Ha en bra fredagskväll och lycka till med tentan nu!! Håller tummarna.



Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-17 16:34:37

Jessi: Ja, han är "one of a kind" våran skrutt!

Han är mycket bättre idag som tur är! =)



Kram!!



Malin: Haha, ibland är han söt..men defenitivt inte idag när han vägrade följa med in från trädgården och tyckte att vi skulle leka ta fatt istället! Han höll på att driva mig till vansinne kan jag lova .. Blir ju extra kul när hela grannstyrkan står och kollar på också, morr... ;-)



Nej, Ekonomi är väl inte det roligaste enl. mig, men måste man så måste man... Allt för att kunna sälja slott till familjen ;oP

Kram



Ann-Louise: Tack! =D Och Detsamma! Kram

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2009-04-17 18:19:01

hihi vilken gullis!



hoppas du har en skön fredag!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-17 22:08:56

Anna: Ja, han har ett otroligt min-register om inte annat! ;-)



Tack detsamma! KRAAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela