Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Torsdag

Publicerad 2009-04-02 20:30:01 i Vardagligheter



Allan är nybadad och springer runt som en galning i lägenheten!
Släpar med sig handduken och kastar sina nallar högt upp i luften.
Tänk att ett ynka litet bad kan göra en gammal gubbe till tonåring igen! ;-)

Har haft en supermysig dag med Ina och lilla Sigge, som slutade med att Ina gick lycklig hem med ett nytt hyreskontrakt på en superfräsch tvåa i handen! Så nice!
Den här sommaren kommer bli underbar med rosévinsdrickande på balkongen, långa promenader och otaliga fikatimmar! Är så glad att du äntligen flyttar hit vännen!

För övrigt gör det här vädret att jag svävar som på moln!
Lika galet härligt varje år!
Imorgon är det redan fredag!
Nu svischar tiden ifrån mig-igen!
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-04-02 21:00:37

Allan är sååå söt=)



Visst blir man happy av solen och att det faktiskt är varmt!! Bara att njuta...



KRAAM

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-02 21:44:38

Lilla Allan är sååå gullig :-)



hoppas dagen¨har varit bra

kramis

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-02 22:21:13

Madeleine: Haha, ja och han kan verkligen konsten att bli bra på bild ;-)



Det är så härligt med vår!! Men man ska väl inte ropa hej än antar jag...



KRAM



Anna: Haha, tack! Han är ett riktigt charmtroll kan jag lova!



Dagen har varit lovley- kan inte bli annat med sol och fågelkvitter!!

Kram

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-04-02 23:01:27

Han ser ju grym ut på 1:a bilden! Ja på ett sött sätt ;)



Kul med en god vän nära. Lyx att få kontrakt sådär...eller hon kanske väntat länge?!



Kram och ha en riktig mysfredag också i solen ( får vi hoppas)





Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-02 23:16:52

Ann-Louise: Haha.. Han är så snäll att han blir dum nästan men visst har han ett schysst underbett! ;-)



Ja, det ska bli kanon! Hon har stått i kö ett tag men hade en väääldig tur idag!

Tack detsamma! Kram!

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-04-03 10:10:50

Vilka underbara Thailands bilder du lagt upp, man vill ju åka på en gång! :-D



Jo visst är de säkerligen bättre kvalité på märkes bågar, får se om man unnar sej ett par till sommaren *fniss* då måste jag ju bara vara rädd om dem... haha!

Ha en stråland fredag så härligt att ni kom hem lagom till våren!! :-)

KRAM

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-04-03 14:45:04

Vad sööt han är Allan! Imorgon ska vår vovve trimmas och då kommer han bli så söt igen ;)



Hoppas du får en skön start på helgen, kraam!

Postat av: jessi

Publicerad 2009-04-03 20:47:39

Såå söt Allan är!



Kul att din vän flyttar närmare, härligt!



Hoppas du har en mysig fredagkväll, jag kollar på Så ska det låta o bloggar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-03 22:15:16

Zandra: tack tjejen! men nu vet jag inte om jag skulle vilja byta ut vårsolen mot Thailandsvärme...

Det är ngt speciellt med våren!



Köper du ett par dyrare bågar lovar jag att du kommer att vara rädd om dom! Det kommer på köpet ;-)

Kram



Miia: Söt och nybadad! ;-) Hur ofta behöver ni trimma eran vovvsing? Är väldigt glad att jag slipper det, men jag antar att eran inte fäller så mkt eller?

Tack detsamma! Kram



Jessi: tack! Han är ett riktigt charmtroll och har ett minspel som heter duga! ;-)



Det är härligt att ha sina vänner nära!



Tack detsamma! Kram

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-04-03 22:18:25

Allan är så coool tycker jag och sååå söt =)



Hoppas att du har en härlig fredag och att solen kommer att skina på dig precis hela helgen!



Massa kramar

Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela