Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tröttaste tisdagen

Publicerad 2009-08-11 21:29:09 i Vardagligheter


Ungefär så här känner jag mig idag, haha..
Bilden är tagen  av älsklingen när vi var på Västkusten för några veckor sedan!

Gah! Vad jag är trött idag!
Det  är alltid tufft första dagarna efter semestern men samtidigt är det väldigt roligt att vara tillbaka!
Tentan börjar sakta närma sig så nu ska jag plikttroget dra mig tillbaka till Ekonomiböckerna igen..
En kopp grönt te på det sen ska väl hjärncellerna förhoppningsvis samarbeta! ;-)
Ciao!

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-08-11 21:53:46

Kämpa på, tänk vad härligt när du har din examen!



Styrkekramar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-11 22:13:15

Jessi: tack snälla rara! Jag längtar! Även om jag tycker att det är kull att plugga ska det bli galet skönt att få tjäna pengar igen! ;-) Kram

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-08-11 22:30:36

Säger som Jessi kämpa på, jobbigt nu men kommer vara så skönt när du är klar!!!



Tycker förövrigt att du är söt på bilden trots grimasen ;-)



Sov sött och stor kraaaam

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-08-11 23:15:04

Vilken rolig bild ;) Kul att du la upp den!



Hoppas pluggandet flyter på fint. Kramar!

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2009-08-11 23:27:19

de ÄR underbart!! och jag ska göra de igen och ogen.. och igen. KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-12 09:35:49

Anna: Jag bara väntar på att jag ska få den här förbaskade ekonomin avklarad, sen väntar nämligen mycket roligare kurser enl.mitt tycke!



Haha, man tackar, man tackar! ;-)



Kramar!



Miia: He, he man får bjuda på sig själv ibland! ;-)



Tack snälla! kram



Sarah: Det förstår jag! Måste ha varit en fantastisk upplevelse och ett minne för livet! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela