Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Good news!

Publicerad 2009-12-08 21:34:17 i Vardagligheter


På köksbordet står krispiga vita tulpaner som jag köpte på julmarknaden i Sigtuna.
Färska blommor är verkligen en humörhöjare och jag älskar tulpaner!

I dag är jag så lycklig och har varit på toppenhumör hela dagen!
Fick nämligen antagningsbeskedet från högskolan idag och jag blev antagen till mina förstahandsval till våren!
I slutet av januari är det alltså mina tre sista kurser på utbildningen som kickar i gång.
Härligt!

Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-08 22:01:58

Åh vad roligt, stort grattis!

Kramar

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-12-08 22:05:04

STORT GRATTIS!

Vad skoj och skönt att veta det redan nu. Kan du njuta av julen till fullo:)



KRAAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-12-08 22:14:52

Evelina: Yes! Tack snälla! Kram



Madeleine: TACK! =) Ja, jätteskönt! Dock blir det en hel del pluggande även över jul.. Har tenta i fastighetsrätt i januari och ska göra en omtenta i ekonomi som bara måste gå vägen så böckerna ska gå varma här! ;-) Kram

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-12-09 07:48:38

Tjohooo, f*n vad rooligt gumman!!

Well done Em! :-)

KRAMAR

Postat av: Milla

Publicerad 2009-12-09 09:09:44

Åh vad skönt! Lycka till nu, inte så långt kvar :) Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-12-09 09:40:43

Zandra: Tack raring! Så skönt att slippa oroa mig över i fall jag har kommit in eller ej nu när det snart är jul! =D Kram!



Milla: Yes- helt underbart! Om allt går som det ska är jag klar om ett år. Svisch! Så ör jag förhoppningsvis där! ;)

tack vännen! Kram

Postat av: Helena

Publicerad 2009-12-09 16:37:00

Stort Grattis!!!!!!!



Du är välförtjänt dessa platser. Du kommer bli världens bästa mäklare.



Du, du är alltid välkommen tillbaka till gelé träsket. När du vill.



//Stor Kram

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2009-12-09 18:40:35

OMFG I LÖÖÖÖÖÖÖV vita tulpaner! Finns det redan att köpa! WUNDERAAAAAAAAAAAAR!!!



Fasen vad lycklig jag blev ;-O hihi!



KRAM

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2009-12-09 18:41:16

BTW GRATTIS! :D

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-12-10 22:53:56

Helena: Tack gumman! Jag hoppas verkligen det!



Jag kommer nog vara tillbaka hos dig fortare än du anar- börjar redan tröttna på att lacka, fila osv.. ;0P KRAM



Petra: Oh yes! Nu finns dom! =D

Tack snälla!! Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela