Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Idol 2009

Publicerad 2009-12-13 19:46:51 i Vardagligheter


Kusin E & "plastkusin" B i Executive Lounge.

Moi..

Söta Camilla...

Scenen...

Bagge...

Confetti regn över vinnaren Erik!

Ifredags efter jobbet var det alltså jag som packade in två söta och lite nippriga kusiner i bilen och styrde kosan mot huvudstaden.
Efter en halv evighet i bilköer kom vi till slut fram till Ericsson globe som för kvällen lyste härligt Idol-blått.
Vi hämtade våra biljetter i "the golden gate" och blev visade till Executive lounge där det vankades mingel, plockmat och bubbel. Innan det blev dags att inta sina platser för showen kom några av Idolerna och hälsade på.
Lyckan var gjord för många av de små autografjägarna då kan jag tala om!
Hur söta som helst med blocken i högsta hugg!
Väl nere på våra platser i arenan var det ett himla drag och bra uppträdanden!
Det var helt annat att höra dom live måste jag säga. ..
Mariette, Camilla och Erika gav mig gåshud, medans Reza och Eddie inte alls var lika imponerande.
Och Agnes... vilken stjärna! Hon är grym!
Jag är väldigt nöjd med att Erik vann, han var helt klart starkast! Men Calles första framträdande gick inte av för hackor det heller!
Summa sumarum hade vi en jätterolig kväll och det var häftigt att få vara på plats i Globen,
för det var ett himla drag!
Kram





Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-12-13 21:51:58

Låter som en toppenkväll, vad skoj:)

Kul att se allt live istället från Tv-soffan. Kändes rätt väntat att Erik skulle vinna även om jag kan tycka att Calle har gjort större framsteg under resans gång.



Kraam Kraam

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2009-12-14 15:57:34

Vad kul att få ha sett det live! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela