Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Nail stuff

Publicerad 2009-12-01 22:10:57 i Skönhet och sånt


Jaha..Så var gelénaglarna och den älskade franska manikyren borta.
Jag känner mig väldigt naken just nu men mina naglar ska få vila ett tag.
Under tiden ska jag ska frossa i knalliga färger och roliga lack.
Det gäller att passa på för jag vet att jag med största sannolikhet kommer att hamna i gelé träsket igen.
Det är så bekvämt att inte behöva göra ett jota...
Men som sagt. I´ll give the colors a try.

Puss

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-12-02 08:05:05

Ååå jag saknar fortfarande mina gel naglar..! o de va ett bra tag sen jag hade dem haha :-)

Men precis som du säger, man får forssa i kulörer istället... nåt kul :-P

Jaa me love färgen på kameran hihi!

Ha en topp Onsdag tjejen.

KRAMIZ

Postat av: Anna

Publicerad 2009-12-02 08:34:14

Hejsan!



Vart brukar du fixa dina naglar? Kan du inte lägga upp en bild på dom?



Mvh Anna

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-12-02 18:08:29

Zandra: Ja, jag har haft mina så länge nu att jag nästan känner mig vilse utan, haha!

Detsamma och kram!



Anna: Hej! Jag har gjort dom hos en fd. kollega,hon arbetar i väldigt liten skala dock. Under skönhets kategorin finns en bild på hur dom brukade se ut, nu är dom som sagt "nakna" med knallrött lack som kompensation ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela