Em

Så som jag ser det. Simple as that.

blodvite.

Publicerad 2009-02-22 12:56:44 i Vardagligheter

Hej hallå!
Kom nyss hem från en promenad. Det snöar som bara den ute!
Det ska ju för sjutton vankas vår, inte mer vinter! Galet.
Skulle åkt och tränat sök nu, men när vi kom hem från promenaden såg jag att Allan hade slitit bort en del av sin klo...
Stackars liten. Det blöder inte längre, och han verkar inte ha så ont men jag vill inte chansa...
Surt, för det gick så bra sist och jag var verkligen laddad för idag!
Men, men..nu blir det  lite härligt plugg istället! ;-)



Allan står och spanar ned på gatan. Det gäller att ha koll....

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-02-22 13:23:39

Vilka underbara bilder på er hund Allan! Han ser så längtansfull ut när han ser ut genom fönstret... precis som vår katt brukar göra. Hoppas det går bra med hans klo, stackarn!



jag har pluggpaus för att blogga, plugg o blogg= bra kombination. =) Men snart är det dags igen att dyka djupt in i psykologiboken, Personality psychology.



hoppas du har plugginspiration & att allt fastnar perfekt i minnet!



kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-02-22 13:28:35

när jag kommenterade din blogg så gjorde du visst samma på min! Vi hade visst paus från pluggandet samtidigt! =)



kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-22 18:40:38

Jessi: Haha, ja ibland är man glad att man har kameran så att man kan föreviga hans upptåg!

Klon blir säkert bättre, men just nu är han lite sur och buttrig- gör säkert lite ont ändå..



Är ganska less på att plugga nu, men det har säkert gått över tills i morgon! ;-)

Lycka till med ditt pluggande!

Kram

Postat av: Umma

Publicerad 2009-02-22 20:45:06

Fy! Min förra hund lyckades riva bort en klo och gudskelov vilket hjärtskärande yl hon gav ifrån sig. Det måste göra dödsont. :-(

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-22 20:49:33

Umma: Ja usch.. och det blöder så jäkligt! Tur att det är kallt ute och att jag hade sånt där blodstopparpulver hemma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela