Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Pillow.

Publicerad 2009-02-17 11:37:00 i Inredning

Idag är det ett fullkomligt underbart väder ute!
Solens strålar letar sig in genom våra skitiga fönster här hemma och ger mig sånt grymt vårlängt att det inte är klokt!
Vill piffa, fixa och dona!
Är sugen på nya kuddar till vår mörkgråa soffa..
Vill nog fortfarande ha vita kuddar som bas men kanske liva upp det hela med någon accenfärg.
Frågan är bara vilken..
Mimou har underbara kuddar i massvis av fina färger och deras hemsida dräller av inspiration.
Nästan hela sortimentet skulle kunna få flytta hem till mig. Bums!
Fast det skulle nog bli lite trångt... 
Men tänk vilka kuddkrig man skulle kunna ha! ;-)

Bild: Mimou.se

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-02-17 11:41:54

Jag håller med dig, Mimou har helt undebara kuddar. En inredningsaffär på vår gata reade ut deras kuddar och nu ångrar jag mig att jag inte slog till! Men men det kommer säkert fler chanser... (måste intala mig själv det...)



Hoppas du hittar någon rolig färg som komplement till det vita. Jag är alltid svag för rosa, cerist eller turkost... Men det är jag det! Vilken färg funderar du på?



kram

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-02-17 13:43:24

Jättesnygga kuddar! Får kanske bli en titt på deras hemsida... Om vi ändå ska köpa en ny soffa, så varför inte nya kuddar oxå ;) Haha, man har då alltid en ursäkt till att shoppa :)



Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-17 15:50:10

Jessi: Åh, förstår att du grämer dig, men som sagt- det går fler tåg!



Det lutar åt rosa just nu..

Grått, rosa och vitt är ju supersnyggt tillsammans men nu till våren kommer det ju så mycket fina gröna nyanser också! Svårt!



Kram



Miia: Ja gör det! Dom har måånga godbitar till både nya soffan och resten av hemmet! Känner igen det där- alltid nya ursäkter ;-)



Kram!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-02-17 16:36:40

Mimou har så mycket fint! Ska snart köpa nya kuddar till soffan... Ha en skön kväll kramar

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-02-17 17:14:30

De var också väldigt snygga, hitta fina på MIO med.



Ha en mysig kväll!

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-17 21:32:41

Madeleine:

Ja, de väcker helt klart shoppingbegäret till liv

;-)Lycka till med kuddletandet och Tack detsamma! Kram



Josefin: Ja, mimou har mycket fint! Mio har ju jättebra erbjudande på sina kuddar nu! Ska nog kika lite närmare på dom! Tack detsamma! Kram

Postat av: Sara

Publicerad 2009-02-18 07:00:23

Tack!

Fina kuddar!

Postat av: Mia

Publicerad 2009-02-18 08:07:53

Vilka fina kuddar!



Jag var in på Nordiska galleriet i helgen och där hade de också massor av fina kuddar från Mimou, skulle inte sitta helt fel :) Kram!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-02-18 12:44:24

Tack så mycket! Odd mollysar är verkligen favoriter hos mig :)



Jättefina kuddar, kan man (nästan) aldrig ha för många av! De har liknande på Hemtex nu så jag häromdagen.



Kram kram

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-02-18 14:22:31

Har också gått ner mig i kuddjungeln sen vår lilla runda i Sthlm. Såå mycket fina modeller, tyger och färger!



Ha en bra onsdag! Kraaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-18 16:02:37

Mia: Ja, och det finns så många varianter och fina färger att det skulle vara minst sagt svårt att välja! =) Kram



Caroline: Hemtex är ju "lite" plånboksvänligare än Mimou- kanske ska ta mig en kik där också! tack för tipset! Kram



Katta: Ja, man kan skulle ju lätt kunna gå loss där och köpa ett stort kuddlager om man nu hade obegränsat med pengar! Haha!

Kram på dig och tack detsamma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela