Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Sådan herre sådan hund....

Publicerad 2009-02-03 10:10:19 i Vardagligheter

Herre min skapare vad jag är trött idag!
Mobilens snoozefunktion gick varm innan jag kravlade mig upp ur sängen....
Jag sitter i morgonrock i soffan med datorn i knät.
Allan ligger och snarkar högt i sin fåtölj och har inga som helst planer på någon promenad.
Sådan matte sådan hund- eller?


Idag ska det pluggas och kanske blir det en sväng till Uppsala.
Ska lämna tillbaka kjolen jag köpte på Monki i lördags, den känns inte helt hundra och jag har inte plats för fler plagg som bara hänger i garderoben utan att bli använda! Väldigt mogen tanke, va?!

Just det! Bloggen slog besöksrekord med buller och bång häromdagen!
Väldigt kul och jag misstänker att en viss bloggträff kan ha med saken att göra ;-)
Hoppas att ni får en underbar dag sötnosar!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-02-03 12:31:06

Haha, vad SÖT han är! Min blogg slog också rekord i helgen, många gånger om, och jag misstänker precis som du att bloggträff + länkande i massa bloggar bidrog till det ;) Ha en bra dag, jag skickar över lite energi även om det är brist här också! Kram.

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-03 13:25:51

Detsamma tjejen, måste också försöka komma igång seriöst med pluggandet men jag har en liten sjukling hemma som går i första hand .... LYCKA TILL, kram ANna

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-02-03 14:11:12

Guuud så klok du är ;-D

Men känns det inte helt hundra är de lika bra att göra slut.. hahaha



Ha en skön solig tisdag!

KRAMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-03 17:12:46

Mia: Visst är han?! Min lilla gris, haha!



Tack för energin! Hjälpte lite iallafall! ,-)

Kram!



Anna: Tack, Tack! =)



Zandra: Vääldigt klok.. lämnade tillbaka en påse och kom hem med fyra.. bra ekvation det där ;-)



Har ni haft sol idag? Åh vad härligt! Avis..

Kram kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-02-03 18:35:08

Grattis till besöksrekordet!



Vi var nog många som var nyfikna på festligheterna från bloggträffen och som spanat in bilderna från alla håll och kanter!



KRAM

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-02-03 18:42:03

Det lät väldigt moget eller så hade du en baktanke med det hela och fyllde på garderoben med andra plagg så känns det inte lika hemskt om du lämnat tillbaka ett ;) Hihi. Kanske säger mer om mig än dig!



Kram kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-03 20:56:19

Jenny: Tack så mycket!



Hoppas att bilderna var till belåtenhet ;-)

Jag var själv väldigt nyfiken på de andras inlägg!

Kram!



Caroline: Haha, kanske det =oP

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-02-03 21:06:44

Hej!! Klart att du får länka till mig! Jag har lagt en länk till dig nu också, okej hoppas jag!!! Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-03 21:59:09

Sofia: Klart det är Ok! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela