Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Schlagermums...

Publicerad 2009-02-07 18:59:58 i Vardagligheter

Snart smäller det!
Schlager, glitter och glamour!
Måste erkänna att jag är dåligt påläst om kvällens artister och låtar, men jag är laddad ändå kan jag tala om!
Laddad och hungrig.
På kvällens meny står krämig papardelle med räkor, piggvar och coctailtomater.
Smulpaj med blåbär och vaniljglass till dessert.. 
Sist men inte minst står en flaska välkyld champagne och bara väntar på att få korkas upp!
Lite lyx skadar aldrig! ;-)


Hoppas att ni får en bra kväll! KRAM!



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-07 19:29:27

Låter som ni kommer ha en härlig kväll :-)Lyx är ALDRIG fel.

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-07 21:59:07

Anna: Nä, det kan man verkligen behöva ibland! Speciellt med det gråa tråkiga vädret vi har haft idag.. Ge mig våååår! Kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-02-08 00:14:57

Ojoj... vilken lyxmeny!



Hoppas du hade en härlig schlagerkväll :)



Godnatt! Kram kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-08 11:03:40

Caroline: Ja, vi blev vääldigt mätta och belåtna! =oP Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela