Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tentaångest.

Publicerad 2009-02-20 15:10:09 i Vardagligheter

Hej på er!
Här tentapluggas det för fulla muggar.
Är så less på det här nu att jag blir tokig, ändå tycker jag inte riktigt att det sitter...
Frustrerande vill jag lova, men det är bara att fortsätta traggla, räkna, läsa och repetera...
Med undantag för ett träningspass med syrran om en timme och Let´s Dance i kväll är det precis vad jag ska syssla med resten av den här dagen...

I morgon ringer klockan tidigt och sen bär det av till Eskilstuna och Mälardalens högskola!
Då får ni allt hålla tummarna!
Ha en bra fredag! Kram!

Kommentarer

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-02-20 15:34:13

Varför känns det alltid så att inget fastnar?! Fast det gör ju det, men ändå.. man blir ju frustrerad!



Imorgon är det min tur att hålla alla tummar & tår för dig. LYCKA TILL!!!

Kramar!

Postat av: Milla

Publicerad 2009-02-20 16:27:36

Håller tummarna! :)Kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-02-20 17:12:24

Jag håller tummarna! Så det är på "min" skola du ska göra tentan, hoppas det går bra!



kramar

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-02-20 17:35:56

Vad bra, då slår jag till på ett par 36:or för att vara på den säkra sidan :)



Lycka till imorgon! Du ska se att det går bra!



Kram kram

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-02-20 18:22:14

Håller alla mina tummar!!



Trevlig fredagskväll, hoppas du kan koppla av lite =0).

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-02-20 18:39:14

Jag håller som ALLTID mina tummar för dig och ditt pluggande!!! Kommer gå bra, det enda du kan göra är att diciplinerat traggla så sitter det ska du se. Snart är tentan över och du kan släppa det hela, ljuvligt jag vet hur det känns!



Ska tänka på dig imorgon!



Världens största kram,

//Anna

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-20 19:25:10

Miia: Ja, jag fattar inte varför!?! Det känns som man inte kan någonting även fast man har läst som en tokig! Haha...



Tack snälla! Kram



Milla: tack gumman! Kram!



Jessi: Yes! Imorgon är jag i din stad och tänker så det knakar, haha! Tack snälla! Kram



Caroline: Det tycker jag du gör rätt i! =)

Tack snälla söta! Kramar!



Ann-Louise: Tack snälla! Nu blir det middag och ett glas vin så jag kan hålla mig lite lugn! ;-) kram



Anna: Du är så gullig och dina tummar har ju hjälpt förr! Carbonara och ett glas rött, sen ska det tragglas som aldrig förr! Kram gumman!

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-02-20 19:54:31

Good luck nu! Känns som du ofta har tentor men veckorna kanske går såå snabbt utan att jag hänger med, ha ha!?



Hoppas du får en bra sista pluggkväll nu, kraamar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-20 20:23:34

Katta: Tack gumman! Kan säga att det tycker jag med.. ;) Men det blir ju så när man läser flera olika kurser, fast veckorna går ju vääldigt fort dom med! Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-20 20:26:05

Lycka till!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-20 21:01:48

Anna: Tack snälla! =)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-02-20 22:10:51

Jag håller tummarna fast det inte behövs för jag vet att du kan mer än vad du tror och du kommer ro hem det här också.

Skulle du mot förmodan inte göra det så har du gjort ditt bästa ooch mer kan man inte göra.



Hoppas att du kan sova lite i natt. KRAAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-20 22:16:53

Madeleine: TAck gumman!

Jag hopppas att det går vägen, men som sagt det är ju inte hela världen om jag kuggar- det finns ju faktiskt omtentor! ;-) Kram på dig!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-20 23:25:16

Här hålls alla tummar och alla tår, det vet du ;P

Puss och kram!

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-02-21 00:39:09

Hoppas allt går bra för dig. Håller alla tummar och tår!! Stor lyckatill kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela