Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Trötter.

Publicerad 2009-02-15 18:07:14 i Home Sweet Home

Hej på er!
Här har ni en som har varit ruskigt sliten idag.
Sladdade in hemma i sovrumet efter fyra någon gång i morse...
Blev en lång kväll på jobbet med andra ord.
Lite nytta har jag ändå gjort idag.
Har städat hela lägenheten riktigt ordenligt och bäddat med det nya fina överkastet från Ellos.

Tack snälla Anna för tipset!
Nu är ljusen tända och jag tänkte slänga mig på soffan med nummer två av Stieg Larson böckerna.
Förhoppningsvis kommer älsklingen hem snart och gör mig sällskap.
Det lutar nog åt film och hämtpizza ikväll...
Simple as that.
Kram på er!


Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-02-15 21:53:26

Trevlig läsning du har i alla fall=)



Sov så gott. KRAAM

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-16 08:02:07

Överkastet från Ellos är fint, har inte kollat i Ellos kataloger på år o dar men det är nog dags att ta sig en titt!



ha en mysig måndag!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-16 08:02:16

Överkastet från Ellos är fint, har inte kollat i Ellos kataloger på år o dar men det är nog dags att ta sig en titt!



ha en mysig måndag!

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-02-16 08:59:26

Yep, jag är snart klar... Känns lite pirrigt, men samtidigt väldigt skönt.



Vilket snyggt överkast! ;) Vi har ett likadant här hemma & har också Anna att tacka för det.



Hoppas du får en bra start på veckan! Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-16 14:17:13

Madeleine: ja, jag älskade ju första boken så jag hoppas att denna är lika bra! Kram



Anonym: Ja, Ellos har sina guldkorn ibland. Jag är jättenöjd och dessutom var det ett väldigt bra pris!



Tack detsamma! =)



Miia: Jag förstår det... Ut ur studentbubblan! ;-)



Ja, visst är det snyggt!? ;-)

Och för det priset- ett riktigt kap!



Tack, snälla och detsamma!Kram!

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-02-16 16:38:34

Ja, jag vill verkligen, men jag vet inte vart jag vill åka och vad jag ska göra. Jo du gjorde ju det och det gick ju riktigt bra måste jag säga! :) Kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-02-16 19:14:16

Gillar verkligen stjärnor på inredninsprylar :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-16 21:48:00

Evelina: Nä, det finns ju massor av roligt man kan hitta på... Du som har bra hand med barn kanske borde bli Au Pair! ,-)

Kram



Caroline: Jag med! ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela