Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Sleepy head.

Publicerad 2009-02-01 19:30:32 i Vardagligheter

Det blev en välbehövlig sovmorgon idag!
Halv tolv kravlade jag och älsklingen oss upp ur sängen.
En tur till affären och inhandlade nybakat (nästan iallfall) bröd, smarriga pålägg och en hög med tidningar.
Perfekta söndags frullen!
Tanken var att Linda och lilla Wilmer skulle rulla in med tåget i vår lilla stad i eftermiddags, men liten hade fått svårt att andas inatt så Linda rinde i morse och talade om att de var på sjukhuset istället för att sitta på färjan från Gotland.
Usch, stackars söta lilla Wilmer! Fick iallfall en rapport om att det var ett elakt virus som hade bråkat, men det var mycket bättre nu som tur var!! Jag håller tummarna för att dom kanske dyker upp i veckan stället!
Igår kväll var bästis Malin här och hälsade på! Vi åt smarrigaste getostpastan, drack te och pratade om livet.
Blev väl en och annan blick på körslaget också innan jag åkte på en nattlig biltur till Sigtuna för att hämta älsklingen.
Var väldigt, väldigt trött när jag väl landade huvudet på kudden kan jag tala om!
Nu blir det snart middag- kycklingtortillas med sallad- MUMS!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-02-01 20:02:51

Sov också som en stock i natt...haha Behövdes kan jag minst sagt säga efter den minimala sömn som det blev i fredags.



Ha det riktigt bra nu och sköt om dig. KRAM

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-02-01 20:41:42

Trött dag här också =)



Du får slänga upp receptet på den där getostpastan som din pv inte vill laga ;) Tycker den låter urgod!



Älskar också min vippkjol men ångrar nästan att jag inte slog till på fler basplagg. Gillade Monki! Kraam kraam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-01 21:07:49

Madeleine: Ja, din stackare det blev inte mycket sömn för dig där på soffan...Jobbigt!

Men skönt sen när man väl får lägga huvudet på kudden igen.. =oP

Kram på dig!



Katta: mmm.. vi får skylla på det här med åldern igen! ;-)



Självklart kan jag lägga upp receptet! Den är verkligen sjukt god och lätt som en plätt att svänga ihop!



Monki har mycket fint! Känns lite som att kliva in i Alice i underlandet!

Kramar!

Postat av: Mia

Publicerad 2009-02-01 21:17:34

Det vore toppen om du hade lust att göra det, eller om du lägger upp dem på facebook. Säg till hur du vill göra. Du får väl ta fram paparazzikameran och fota dina shoppingfynd :) KRAM!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-01 22:38:53

Mia: Absolut! Kanske är lättare att lägga ut dom på facebook! Kram

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-02-02 00:05:42

åh nybakt bröd till frukost, lyx!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-02 10:41:29

Vilken fin bild på dig :-)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-02 12:36:40

Lollo: Ja, det är verkligen lyxigt- mums! =)



Anna: Tack snälla! V-tecknet är en väl beprövad klassiker ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela