Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Valentines day.

Publicerad 2009-02-14 12:26:07 i Vardagligheter

Sitter i soffan och är faktiskt ganska nyvaken...
Var på tjejmiddag hos en fd. kollega igår.
Vi badade vedeldad tunna, åt massor av god mat och hade det allmänt mysigt!

Idag är det Alla hjärtans dag!

Vi brukar inte fira det särskilt mycket i vanliga fall, men i år blir det ovanligt oromantiskt.
Jag ska nämligen jobba och älsklingen ska träffa grabbarna!
Alla hjärtans mys på hög nivå med andra ord, haha!
Vi får ta igen det en annan dag!

Hoppas att ni får en bra dag fylld med kärlek tillsammans med era nära och kära!


Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-02-14 16:09:14

Tack raring för gulliga sms:et. Värmde verkligen=)



Ha en bra dag nu !!!KRAAM KRAAM

Postat av: Mia

Publicerad 2009-02-14 16:18:58

Åh stackars dig som måste jobba en dag som denna, med både alla hjärtans dag och schlager :) Men jag hoppas att du får en bra dag och kväll ändå, kraaam!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-14 16:22:27

Krampå allahjärtans dag gumman!

Tack för senast! fasiken att det blir så sällan....

Om du inte läst på bloggen så ska jag berätta vilken överaskning jag fick när jag kom hem, Jocke hade fixat färdigt köket! Älsklingen! det är såååå fint! ni verkar ha det lika romantiskt som vi har det idag då, jocke är magsjuk och ligger på soffan som en urvriden disktrasa...inte riktigt vad vi hade planerat....

I alla fall så massa me kram till dig!

Postat av: jessi

Publicerad 2009-02-15 10:40:45

Good morning! Hoppas du får en skön söndag!

Det lät som en trevlig fredagkväll, bada tunna & umgås med vänner. Var ni ute då? Blir det inte kallt?... Jag badar knappt ens när det är sommar...



kramar



Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-15 18:13:59

Madeleine: Varsågod sötnos! KRAM



Mia: Äh, inget synd om mig alls- jag har ju faktiskt valt det själv! ;-) Kram



Linda: Tack själ sweetie! Ja, det är synd att det är så långt.. =(

Men åhhh vad gullig han är och vad fint det blev!!!

Ser fram emot att få se det live inom en snar framtid! Tråkigt med magsjuka... Stackarn..

Hoppas att han kryar på sig snart! Puss och kram vännen!



Jessi: Godeftermiddag får jag väl säga, haha!

Det var jättemysigt! Och ja, karet står ju utomhus, men det är ju uppvärmt! -8 i luften och +38 i karet!

Inte dumt alls! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela