Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Gelében och fjärilar i magen...

Publicerad 2009-01-15 14:04:01 i Vardagligheter

Den träningsvärk jag har i ben och rumpa idag... Aj, aj, aj...
Men jag tog mig iallafall till gymet på förmiddagen och körde igenom överkroppen.
Väldigt skönt men jag stapplade mellan maskinerna på darriga ben som en gammal tant, haha!
Imorgon får iallfall kroppen vila.
Värre är det för knoppen...  ;-)
TENTA, TENTA, TENTA.
Blir alldelles pirrig i magen när jag tänker på det...
Har ju inte skrivit någon "riktig" tenta i stor sal med massor av människor innan.
De andra tentorna har jag ju skrivit hemma framför datorn...
Pirr, pirr, pirr! ;-)
Ikväll ska jag iallfall jobba. Skönt att få något annat att tänka på ett tag.
Hinner nog med lite plugg på förmiddagen i morgon också innan det bär av till Gävle.
Take Care så länge! Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2009-01-15 17:09:00

Jag håller tummarna! Kram kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-01-15 18:23:03

Vad duktig du är som tränar så mycket. Jag har börjat så smått på löpbandet efter julledigheten. Målet är att kunna springa ute till våren. Har nämligen aldrig varit särskilt bra på det.



Idag har jag äntligen uppdaterat mina länkar ; ) Du har ju varit en favorit länge, men det har inte blivit av att jag har uppdaterat. Men nu så! Hoppas att det är ok?



Lycka till med tentan!



KRAM

Postat av: Mia

Publicerad 2009-01-15 19:04:18

Gävle är ju lite av mitt hometown :) Det kommer att gå kanon, du är så duktig! Kram!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-01-15 19:59:36

Det är rätt skönt med salstenta tycker jag för då har man bara en viss tid på sig så då är man supereffektiv, sitter man hemma med en uppsats så är det så lätt att man drar ut på det och segar sig.



Lycka till! Det kommer att gå bra ska du se :) Kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-01-15 21:20:58

LYCKA TILL!!!!!

Postat av: Anna - Starwoman

Publicerad 2009-01-15 22:38:28

LYCKA TILL SÖTNOS! Jag håller mina tassar det vet du! STOR kraaaaaam

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-15 23:27:58

Håller alla och tummar & tår för dig imorgon gumman! Kramis.

Postat av: Carro

Publicerad 2009-01-16 08:58:54

Lycka till! Det kommer gå bra, tro på dig själv! Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-16 11:13:09

Milla: tack gumman! Kram



Jenny: Jag kämpar på, vill ju vara någorlunda fit till Thailand ;-) Löpbandet är kanon ju! Skulle också vilja vara bättre på att springa utomhus, men det är tungt!



Klart det är Ok att du länkar till mig! Det är bara roligt att få vara en favorit! Tack snälla! =D

Kram på dig!



Mia: Aha så du är från dom krokarna du! Jag har släkt i Gävle- därav efternamnet Hillman!

Tack söta, det hoppas jag med!Kram



Caroline: Hmm.. ja du kanske har rätt i att det blir mer effektivt... just nu är jag ruskigt nervös bara ;oP Kram



Madeleine, Anna, Linda & Carro:

Tack söta rara!! KRAM



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela