Em

Så som jag ser det. Simple as that.

TiSdAg

Publicerad 2009-01-27 16:13:58 i Vardagligheter

Idag har det varit lite mer ordning och reda.
Har läst några kapitel i tråkiga budget boken, sprungit på löpbandet och lyft lite vikter.
Har fått svar från csn att min pengar äntligen är på väg..
Surt när det ska ta sån himla tid!
Ikväll har världens sötaste mamma bjudit ut mig och syrran på middag och bio.
Vi ska se "Allt flyter", kan tänka mig att den är ruskigt rolig.
Bara jag tittar på bilden nedan får jag en fnissattack....

Hoppas på en riktigt mysig kväll iallafall och jag hoppas att ni får detsamma!
Kram Kram!!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-01-27 18:31:08

Den filmen vill jag också se! Du måste berätta om den var så bra som du trodde sen :) Ja, jag MÅSTE bli frisk till fredag, vill inte missa det!!! Kram.

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-01-27 19:55:36

Hoppas den är lika rolig som den verkar, man vet ALDRIG med svenskfilm...



Nedräkning, nedräkning =) Kraaam

Postat av: Mia

Publicerad 2009-01-27 20:14:10

Nej det är det inte heller, visst, jag är inte megasjuk (än) så jag hoppas att jag blir frisk till på fredag, vill verkligen träffa er! KRAM!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-01-27 21:05:06

Kul med bio, hoppas den är bra! Jag ska på bio imorgon tror det blir bröllopsduellen =) kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-01-27 21:17:49

Mysigt med biokväll. Älskar ju svenska filmer så du får ge en recension sen. Själv ser jag fram emot Stig Larsson filmen i februari. Den ska jag spana in:)

Kram Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-27 21:32:21

Mia: Den var helt OK, en ganska gullig historia. skrattade så att jag fick ont i magen åt vissa scener...

Krya på dig! Kram



Katta: Jodå, den funkade. helt klart! Riktigt heta grabbar i badbrallor ;-)



Ja, det börjar verkligen närma sig..pirr! pirr!

Kram på dig vännen!



Caroline: Åh den skulle jag också vilja se! I love Kate Hudson! Kram



Madeleine: Det var supermysigt! Vi åt thaimat och jag är så mätt forfarande att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Haha! Älskar också svensk film, så Stieg Larson filmen borde jag nog spana in den med!

Kramisar!

Postat av: Josiee

Publicerad 2009-01-28 01:43:40

hahaha klockren bild!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-28 02:04:50

Josiee: Visst är dom tjusiga!? ;-)

Postat av: Mia

Publicerad 2009-01-28 10:03:14

Sevärd i alla fall eller? :) Biofilm eller något man lika gärna kan hyra sen? :) Kramar!

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-01-28 10:52:54

Hur va filmen? jag är oxå lite sugen på att se den filmen ;-D

Laddad inför fredagen?

KRAMIZ

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-28 15:38:00

Mia: Absolut! Men ingen film man tvunget måste se på bio. Kram



Zandra: den var väldigt rolig och helt klart sevärd! Just nu är jag lite småhängig men jag kommer att vara laddad till tänderna på fredag, det kan du vara så säker på! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela