Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Torsdag.

Publicerad 2009-01-08 12:36:48 i Vardagligheter

Låg och snurrade bra länge i sängen i natt med innan jag äntligen somnade...
Det är så himla frustrerande att inte kunna somna när man vet att man ska upp tidigt.
06:45 satt jag iallafall på spinningcykeln- trött som ett as, men åh vilken härlig känsla när passet var över!
Lovley!
Har pluggat lite på fm och hunnit med en liten tupplur också så nu är jag pigg som en mört igen!
Idag fick jag även svar från antagningen till högskolan!
Två av kurserna jag sökte var ju klara sen innan men jag behövde en 7.5 p kurs till för att få ihop till heltid.
Nu fick jag veta att jag är antagen både till den kurs jag stod som reserv på och de jag sökte "ifall att" genom sen anmälan....
Så nu har jag med andra ord lite huvudbry...
Vilken kurs ska jag välja???
Byggnadsfysik?
Ledarskap?
Marknadsföring B?
Svårt... Vet inte riktigt vad jag vill läsa helst...
Tål att tänkas på i vilket fall som hels.
Nu ska jag åka och hälsa på Ina, klappa henne på magen och fika!
Hej så länge!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-08 12:47:45

Tack för svaret om tapeten, vi får se om vi vågar!

Postat av: Mia

Publicerad 2009-01-08 13:07:51

Av de där kurserna skulle jag läsa byggnadsfysik, det är rätt skoj även om det inte låter så :) Kram!

Postat av: Linalotta

Publicerad 2009-01-08 15:33:20

Det är ju alltid spännande att vänta på besked...

Men när man sedan ska göra val igen kan det bli svårt.

Gå efter hjärtat. =)



Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-08 16:32:47

Emelie: Go for it! =)



Mia: Hm.. ja det lutar nog åt det.. jag tyckte ju att byggnadstekniken var väldigt rolig, så.. Du läste byggnadsfysik när du pluggade till mäklare eller?

Kram



Linalotta: Ja, det är bara det att hjärtat inte riktigt vet vad det vill.. än ;-)

Kram på dig!

Postat av: Therese

Publicerad 2009-01-08 22:13:39

Jag tycker ledarskap låter intressant : ).



Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-09 11:07:51

Therese: Åh jag med... haha! Vet inte hur jag ska kunna välja!? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela