Em

Så som jag ser det. Simple as that.

LöRdAg

Publicerad 2009-01-24 13:28:26 i Vardagligheter

Började den här väldigt snöiga lördagen med ett yogapass, som alltid ett väldigt skönt sätt att väcka upp kroppen på.
Speciellt eftersom jag fortfarande är lite lagom stel efter benpasset i torsdags...
Vi hade även ett ganska ovanligt inslag på passet.
En stackars kille som hade svensexa... På sig hade han en röd, väldigt tight brottardräkt..
Very hot.. eller inte. Men han härdade ut hela passet iallfall!
Ikväll bär det av till Stockholm och hem till Gabbe &Linda, skönt att ha dom lite närmare ett tag.
Hamburgssund ligger ju lite väl långt bort för en lördagsdejt....
Blir Thailandsplanering, middag, säkert en och annan vinare och känner jag sällskapet rätt även utgång!
Very nice! Jag är laddad!

Kram på er!!!

Kommentarer

Postat av: Mrs. b

Publicerad 2009-01-26 16:17:23

Vad mycket du tränar, duktigt! Blir lite avis. Fast avis är väl inte rätta ordet, det är ju jag själv som prioriterar bort all träning just nu... :-)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-26 17:08:59

Mrs.B: Äntligen börjar det gå på rutin och det känns kanon! Har ju ett vad att hålla nämligen... Haha! =) Men jag önskar att dygnet hade lite fler timmar ibland! ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela