Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Nyårsafton

Publicerad 2009-01-01 21:36:12 i Vardagligheter

Här har ni en som är ruskigt trött i mössan idag.
Gårdagens nyårsfesti Köping var verkligen superlyckad!
Avslappnad middag med smaskiga tapas- löjrom, hummer, anklever...Ja ni hör ju själva-MUMS!
Det nya året skålades självklart in i Champagne- festblåsan med rosett och satinheelsen var på!
Sen var det party för fulla muggar- älsklingen och jag dansade fram till sex i morse och var de sista tappra själarna i säng... Det var länge sen jag hade så roligt!!




Hoppas att ni hade en bra nyårsafton oavsett om den firades i hemmets lugna vrå eller på något glammigt nyårspary!
Kram!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-01-01 22:00:49

Du är så snygg i klänningen och håret. Vilket Hollywoodsvall:)



Själv har jag ont i huvudet av förkylning istället för bakishuvudvärk. Alltid något;)

KRAM KRAM

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-01-01 22:01:15

Älskar rosetten på klänningen =)



Ser ut som en underbar kväll och med tanke på hur länge ni höll så måste det varit hellyckat =) Maten ser hur god ut som helst!!



Åh! Är det killen där på näst sista bilden? Vad kul att äntligen få ett ansikte i bloggen. Eller så är det bara jag som missat tidigare.



Kraaaam! ps. Kolla in Facebook =)

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-01-01 22:01:24

Älskar rosetten på klänningen =)



Ser ut som en underbar kväll och med tanke på hur länge ni höll så måste det varit hellyckat =) Maten ser hur god ut som helst!!



Åh! Är det killen där på näst sista bilden? Vad kul att äntligen få ett ansikte i bloggen. Eller så är det bara jag som missat tidigare.



Kraaaam! ps. Kolla in Facebook =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-01 23:09:02

Madeleine: Tack gumman! vad gullig du är!

Hmm..ja man mår ju som man förtjänar idag kan jag säga men, jag är inte alls avis på din förkylning

;-) KRAM



Katta: Kul att du gillar den! Den är nämligen ett riktigt fynd från Gina Tricot och jag älskar den!



Vi hade verkligen superkul och maten var precis så god som den ser ut! Bra jobbat av värdparet måste jag säga!



Yes- det är älsklingen! Han körde Al Capone stilen med hatt och allt! ;-) Har varit lite snål med bilder på honom i bloggen..Det är svårt det där med hur pass privat man ska vara tycker jag... Men jag bjuder på en bild iallafall! ;-)



KRAMAR!



ps.Du har mess på facebook! =)

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-01-02 07:51:32

Määä mitt inlägg försvann visst! :-(

Jag gör ett nytt försök!

Ni hade en FAB afton ser jag!!

O att ni orkade hålla ut så länge är ju verkligen ett svar på det ;-)

Klänningen va jättefin!!

Hur gick de med heelsen??

KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-02 11:39:10

Zandra: Tack! Vi hade verkligen hur kul som helst!

Heelsen var på (OK de åkta av framåt småtimmarna..)och tån mår mycket bättre nu! =)

Kram på dig!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-01-02 12:11:15

Tack vad gullig du är :)



Vilka fina bilder från nyår! Det bara strålar om dig! Love the dress.



Kram

Postat av: Milla

Publicerad 2009-01-02 12:28:29

Gott nytt år!



Ja, visst är det vackert! Längtar tllbaka...

kram kram

Postat av: Milla

Publicerad 2009-01-02 12:30:21

Gott nytt år!



Ja, visst är det vackert! Längtar tllbaka...

kram kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-02 14:18:10

Caroline: Tack! Vad gullig du är!

Kram kram



Milla: Det förstår jag!!! Hur går det med bröllopsplaneringen? har ni kommit någon vart?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela