Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Lördag

Publicerad 2009-07-11 18:08:02 i Vardagligheter



Med den rosa Ipoden i öronen avverkade jag sex kilometer i spåret igår.
Jag ökar sakta men säkert längden på mina rundor!
I mitten av augusti hoppas jag att jag fixar milen utan problem. Håll tummarna för att benhinnorna håller!

Igår kväll hade jag och Ina en riktig myskväll med många skratt och massa girltalk!
Vi åt favorit pastan med getost och rödbetor, sörplade vitt vin och toppade det hela med smågodis och choklad!
När jag rullade hem (på cykeln) framåt midnatt var jag så mätt att  jag trode jag skulle spricka!

Idag har jag inte gjort många knop.. Mest läst bloggar och plockat lite här hemma!
Ikväll blir det lugnt och skönt. Tänkte göra en mini renovering av mig själv och förhoppningsvis komma tidigt i säng- ska vara hos Helena och fixa naglarna i morgon bitti! Äntligen!

Ha en skön kväll sötnötter!

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-07-11 18:44:34

Låter som du har och kommer få en fortsatt härlig helg!

KRAMAR

Postat av: Bella

Publicerad 2009-07-12 20:28:51

Härligt med en löprunda och gott att bara mysa hemma en regnig dag som denna...



Kram Bella

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-07-12 22:15:37

Låter som du haft en bra helg som innehållit både det ena och det andra.

Kul med bröllopsplanering, får du bära ngn snygg klänning? Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-13 23:19:42

Zandra: Inte tokig alls! ;oP Kramisar



Bella: Ja, så himla skön att bara få vara ibland! Kram



Madeleine: Jättebra! Ska bli sååå kul att få vara tärna på deras stora dag! Vi har inte kikat ut klänningarna än men snart ska vi ge oss ut på jakt! Spännande!Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela