Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Perfect sunday.

Publicerad 2009-07-05 18:07:29 i Vardagligheter


Jag har verkligen världens bästa vänner! KÄRLEK!

Åh vilken skön söndag jag har haft hittillls. Precis så soft och slapp som den "ska" vara.
Sovmorgon, långfrukost och förmiddagen spenderade jag och älsklingen i sängen med varsin bok.
Mötte upp Ina för en update-date på eftermiddagen. Blev några glas vin och skön tjejsnack på hamncafét.
Sommarkänsla om något!
Snart ska vi svänga ihop lite middag här hemma, kanske ta ännu ett glas vin och bara njuta av semestern!
behöver jag säga att det är jäkligt "gött" just nu?

PUSS!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-05 21:46:30

Härligt det låter!

Själv har man en veckas arbete kvar innan semestern.

Njut på!

Kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-07-05 21:52:47

Låter som en toppensöndag för dig=)



Själv har jag legat hela eftermiddagen i sängen med en bok. Kan inte sluta läsa för att det är så spännande nu. Perfekt när det ösregnar ute.



Har du semester nu?



KRAAM

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-07-05 23:02:28

Vilken toppensöndag! Ungefär så har min också sett ut ;)



Älskar semestern! Kramar

Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-05 23:12:15

Ja, jag önskar ju att det var jag som hade mys söndag med dig.....suck!! jag saknar dig så otroligt mycket gumman! fasiken att det är såååå långt bort....

love U.

Postat av: hemmabloggaren

Publicerad 2009-07-06 15:37:03

Gaaah, vad jag längtar efter semester nu. Tyvärr är det några dagar kvar dit och en jäkla massa som ska vara klart tills dess.



Ha det gott!

Postat av: jess

Publicerad 2009-07-06 16:48:41

låter som en perfect sunday! härligt att bara ta det lugnt o njuta av sina nära o kära!



kramisar

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-07-06 17:48:41

Skönt att höra att du har det gött just nu ;) Det förtjänar du absolut! Vad kul att du hittade till Malins apotek förresten, hur stor chans liksom!?



Tack snälla! Vi får väl köra någon slags bloggträff i höst så Malin kan stoltsera med sin lilla tjej och jag med min mage, ha ha!



Kraam kraam på finaste Em!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-06 19:36:23

Malin: Ja, Bästa söndagen! Det gäller att passa på- efter den här helgen väntar två veckors jobb..

KRAM



Madeleine: Super!! Din söndag lät inte så tokig den heller! Vad är det du läser?

Jobbar två dagar denna vecka och sen jobbar jag två veckor- är ledig två veckor och sen jobb igen!

Hur länge är du ledig?

Kram vännen!



Miia: Yes! Vilken tur vi har du och jag! ;)

Kramisar!



Linda: Gumman! Jag önskar också att vi kunde söndagshänga =/ Jäkla Ö och ligga långt bort! Vi måste se till att träffas snart..

Saknar er som tusan! Love you med hjärtat! Puss



Hemmabloggaren: Åh.. sista dagarna innan semestern är hemska! Det bara kryper i kroppen ju!

Hoppas att din vecka går fort så att du får vara ledig snart!



Jessi: Underbart! Kram



Katta: Haha, ja så himla kul att hon jobbade just då! Small world!



Jag tycker absolut att vi ska försöka få ihop en träff i höst! Saknar er och vill självklart spana in både bebbe och "bula" haha!



Kramisar vännen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela