Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Lata lördagen.

Publicerad 2009-06-06 18:24:10 i Vardagligheter


Presenten från mysiga Cozy. Fint inslagen i vitt och limegrönt- helt i min smak.

Blev en lång mysig frukost tillsammans med älsklingen i morse, precis som jag hoppades.
Nybakat bröd, goda pålägg och en hög med tidningar. Perfekt start på dagen!

Skjutsade honom till Märsta och passade på att svänga in på Stinsens köpcentrum i Häggvik.
Självklart kom jag inte tomhänt därifrån... Lite nytt till garderoben och en inflyttningspresent till Ina.
Nu är jag ganska nyvaken. Kraschade i sängen när jag kom hem- shopping är utmattande! ;-)

Ska bara fräscha till mig sen ska jag kasta mig på cyklen med paketet och en flaska vin under armen och trampa iväg till Ina. Ska bli mysigt att bara få umgås, dricka nått glas vin och bara vara!

Hoppas att ni har haft en bra Nationaldag så här långt!

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-06-06 19:07:07

Snyggt paket du köpt, helt i min stil också. Nyfiken vad som finns i ;-)



Hoppas att ni får en mysig kväll men prat och gott vin!



Massa kramar

//Anna

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-06 22:47:44

Åhhh önskar ja också var med ..... :( Hoppas att ni hade det supermysigt! kramis

Postat av: jessi

Publicerad 2009-06-07 15:56:57

Låter som en toppenkväll!



Ja shopping är bra träning, man går o går o bär och bär... hihiii

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-08 20:44:33

Anna: Självklart dog batteriet i kameran så jag hann inte få några bikder på innehållet, men det var ett par gröna ljusstakar tänkta till balkongen! Jättesöta!

Kram



Linda: Och vi önskade också att du hade varit med... Får bli snart tycker jag! PUSS



Jessi: Jättemysigt- även om vi båda var riktiga tröttmössor och började gäspa redan vid elva, haha!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela