Em

Så som jag ser det. Simple as that.

På bättringsvägen

Publicerad 2009-06-17 21:36:46 i Vardagligheter

Bild: Privat

Tack för era söta krya på dig hälsningar!
De har nämligen gjort susen och jag mår mycket bättre idag!
Feberfri och har tom. släpat mig iväg till frisören för nya, fräscha slingor!
Blev ljust blonda och även några ljusbruna slingor.
Kände mig aningens för ljus tidigare så nu är jag verkligen supernöjd!!

Älsklingen är på sommarfest med jobbet så jag och Allan är home alone!
Har käkat ett gäng med Piggelin (rena rama halsmedecinen) och bläddrat i nyaste Chic.
Ska väl kanske ta mig i kragen och städa undan lite här hemma..
Jag hatar verkligen när det är stokigt och det är det nu. Minst sagt.
Hoppas att ni har haft en bra onsdag och att ni njuter av solen!

Kram kram

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-06-18 07:33:13

Åå vad skönt att du är på bättringsvägen tjejen! Hoppas du får vara piggelin till helgen ;-)

Ha de bra gumman!! KRAMAR

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-06-18 08:06:35

Härligt att du är på bättringsvägen, glad nyhet =)



Hoppas du får en härlig torsdag och sedan en riktigt fin Midsommar!



Kramar

//Anna

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-18 10:59:37

Ha,ha! jag ville tydligen vara anonym i förra komentaren....men du avslöjade mig ändå ;)

Piggelin! herregud fick en riktig flashback från precis ett år sedan när jag dagligen låg ute i hängmattan och läste bok och tok åt piggelin i värmen som var då! ja då vägde man siså där 82 (!) pannor! ja ,herregud! tur att man har blivit av med det....Hur som helst så är det skönt att höra att du mår bättre :) piggelin botar det mästa faktiskt ;) Ha en underbar midsommar! saknar dig massssssor! ( vad ska ni hitta på?) puss & kram.

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-18 13:01:14

Zandra: Tack sötnos! Det hoppas jag med och detsamma till dig! Kramar!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-18 13:21:27

Anna: Tack vännen! Känns mycket, mycket bättre! Wihii! Tack detsamma raring! Kram kram!!



Linda: Jepp! Busted! ;oP Piggelin är rena rama mirakelmedecinen! Hehe! Tänk att lillen har blivit så stor.. Det är galet!



Vi ska först ut till mamma och pappa på dan och på kvällen blir det middag hos min moster! Har blivit en tradition att hänga med dom på kvällen-mys!



Vad ska ni göra? Puss puss

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-06-18 20:03:12

Ville bara önskar dig en glad midsommar!!



Kramkram//Josefin

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2009-06-18 20:29:29

Vad skönt att du är på bättringsvägen,

hoppas du får en frisk & glad midsommar!



Kramar Anna

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-18 21:31:03

Josefin: Tack snälla! Detsamma! Massa kramar!



Anna; Tac så mycket! Och detsamma till dig! Kramisar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela