Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Pink.

Publicerad 2009-06-10 15:23:07 i Vardagligheter


Grått och trist väder här idag så jag får liva upp mig själv med lite färg här i bloggen! ;-)
Börjar tröttna på det här mellan vädret. Var sjutton är solen? Ge mig!

Har iallafall hunnit med lite pyssel här hemma, en sushilunch (mums) med fröken U och en joggingtur med syrran!
Som jag förövrigt  fick en superfin present av idag! Tack snälla sötnosen!
Får fota i morgon och visa er!

Nu ska jag susa iväg till jobbet! På återseende!
kram kram

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-06-10 17:54:58

Snäll syrra! Älskar suprices.



Ok du får en eloge för jeansshorts - här blir det oftast slitna mjukisbyxor..;-)

Kanske borde prova nått annat för att sätta lite piff på det.



Ha en fin onsdagskväll.



Kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-06-10 19:05:22

Lite "pink" piggar alltid upp, även om det "pinkar" ute;)



Nu blir jag nyfiken på din present=) Och mums för sushi=)



KRAAM

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-06-10 20:41:27

Så fräckt med den rosa färgen. Du är så duktig med träningen, känner själv lite ångest över träningen men men. :)



Ha en mysig kväll, kramkram

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-06-10 20:56:32

Läcker bild!



Ha en skön kväll

kram

Postat av: Therese

Publicerad 2009-06-10 22:07:14

Nyfiken som jag är så längtar jag tills du visar vad surprisen var..=)

Skitsnygg bild på dig förresten...

Postat av: jessi

Publicerad 2009-06-11 09:26:23

boring väder.. kissen är sjuk... helt enkelt en dåligdag idag! men men det kommer bättre, det brukar ju vara så!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-11 10:16:09

Ann-Louise: Ja, jättesnäll! Är barnsligt förtjust i presenter! ;oP



Tack för elogen- men jag kan säga att jag såg allt annat än het ut, haha!



Kram



Madeleine: haha, ja lite rosa gör vem som helt lite lyckligare! Ska ladda kameran och fota!! Kram kram



Josefin: Rosa piggar upp lite iallfall! ;D

Tack snälla, jag tvingar mig ut i spåret, för just nu känns det tungt! Men jag vet ju att om jag härdar ut blir det snart mycket lättare!

Kram på dig sötnos!



Susanne: Tack! Och detsamma! =)Kram



Therese: Ha, ha- ska ordna en bild under dagen!

Tack snälla rara!



Jessi: Ja, visst är det? Bläää... Hade en sån skitdag igår men idag är jag "normal" igen!

Så jag lovar- imorgon är säkert både du och katten på topp igen! Kram på dig söta Jessi!





Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2009-06-11 11:16:42

cool bild :)





...och tack! hihi



KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-11 11:40:24

Sarah: Varsågod! Och tack själv! ;-)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela