Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Äntligen..

Publicerad 2009-06-23 16:12:43 i Vardagligheter


Finaste Allan...

Hurra! Mår mycket bättre idag! Har tom. legat i trädgården och njutit av solen en stund.
Härligt! Hoppas att det underbara vädret håller i sig nu..
Eftersom jag ska tillbringa en vecka i skogen hoppas jag att regnet håller sig långt, långt borta!
Även denna kväll ska tillbringas i skogen- ska äntligen få träna lite sök med Allan.
Har ständigt varit något som kommit emellan seaste tiden, men nu så!
På återseende! Kram

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-24 08:11:01

Vad skönt att höra att du mår bättre! Resten av veckan och helgen ska bli kannonväder! tjoho! ge söta allan en puss på nosen från oss! :)

massa me kramar.

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-06-24 10:16:47

Härligt att du mår bättre & är på benen igen.



Så fin han är Allan, hoppas det går bra för er på söklägret! Kraaam

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-06-24 16:13:31

Härligt att du mår bättre nu igen gumman oså att du kan njuta av det fina sommarvädret. Allan är såååå GULLIG tycker jag, han ser så där härligt butter ut jämt ;-)



Förresten, på lördag kommer jag till Enköping är ju Hamnfestival och jag ska träffa Tessan, ska du på festivalen nått?



Kraaam

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-06-25 09:21:10

Så skönt att du mår bättre så du kan vara ute i det fina vädret. E du ledig eller jobbar du?



Ha en bra dag, kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-25 13:50:20

Linda: Jätteskönt! =) Härligt med sommarväder, men jag tycker nog att det kan få bli lite svalare nästavecka- vi ska ju på läger! Hehe! ;oP

Kram gumman!



Miia: Ja, jag är så glad att det gav med sig!

Tack snälla! Det ska bli så kul och jag gissar att vi kommer somna ovaggade om kvällarna! ;o)

Kram



Anna: Ja, jätteskönt- jag höll på att bli galen!

Haha, butter är hans andra namn typ... Ingen kan se så sur och söt ut på samma gång som han!



Åh vad roligt! Vet inte om jag ska ut dock.. Har inte bestämt mig än-Vi ska ju åka tidigt på söndag morgon, men om det blir så får vi ju träffas och ta en öl!?

Puss och kram gumman!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-25 13:53:04

Josefin: Ja, jag är så glad! Är så surt att ligga inne och glo när det är sommar och sol!

Nu har jag sommarlov i två veckor (jobbar ett kort pass imorgon men det räknas inte ;-))

sen blir det några veckors jobb till innan skolan börjar igen!

Tack detsamma! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela