Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Utmanad...

Publicerad 2009-06-09 10:33:18 i Vardagligheter

Jag blev utmanad av Linda  för ett tag sedan... Nu har jag äntligen fått tummen ur och antagit utmaningen!

24 frågor skall besvaras.

Reglerna är:

1. Svara på frågorna.

2. Ta bort en fråga du inte gillar och lägg till en ny.

3. Skicka vidare till 8 bloggare.


1. Vilken parfym använder du?

CK IN2U


2. Dagens låt?

La Roux- In for the kill


3. Vad läser du just nu?

Inte ekonomiböcker ialfall! ;-)

4. Dagens höjdpunkt?

Att jag fick en tid för nagelfix trots att det var galet fullt egentligen!


5. Vad skulle du vilja lära dig?

Uthållighet... Läs: springa väldigt långt utan att ge upp...


6. Vad var ditt senaste inköp?

Dammsugarpåsar- väldigt fancy!


7. Vad är ditt favoritdjur?

Hund!


8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?

Att bli färdig med min utbildning!


9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?

Linda, är en riktig sötnöt hon!


10. Vilken är din ögonfärg?

Grå/blå.


11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?

Är ganska nöjd överlag men lite längre ben skulle inte skada ;-)


12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara?

En varm uteservering någonstans vid havet sippandes på en mojito med min älskling.


13. Vad värdesätter du hos dina vänner?

Ärlighet och omtänksamhet.


14. Vad är dina sommarplaner?

Ta det lugnt och dricka välkyld rosé!


15. Vilket är ditt drömyrke?

Eftersom jag utbildar mig till mäklare hoppas jag på det!

16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?

Oj, vad svårt.. tröttnar snabbt ,men det får nog bli mina svarta stuprösreans från H&M- galet sköna!

17. Vad får dig att gråta?

Tv program och filmer- jag är hopplös...

18. Nämn tre saker som får dig att le.

Min kärlek, fint väder och söta mini människor.


19. Favorit inredningsstil?

Vitt, vitt, vitt! Och en och annan färgklick.

20. Vilken kändis har den snyggaste stilen?

Lauren Conrad eller Vanessa Hudgens


21. Vad har du på dig just nu?

Slitna ljusa jeans, en ful, gul tischa och en svart kofta.


22. Vilket är ditt favoritgodis?

Sura körsbär och hallonmumrikar.


23. Hur många barn vill du ha?
Om man får några verkar två lagom!


24. Vad är din största fobi?

Trånga utrymmen och att förlora mina nära och kära.

Jag utmanar alla som känner sig sugna! Glöm inte att låta mig veta om ni har gjort utmaningen, nyfiken som jag är vill jag ju se vad ni har svarat! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela