Em

Så som jag ser det. Simple as that.

äppel päppel...

Publicerad 2009-03-06 14:35:59 i Vardagligheter

Min Mp3 spelare börjar bli till åren och det får inte plats ett jota på den!
Nämnde för några dagar sen att jag skulle behöva en ny med större minne tills vi åker till Thailand.
Kan ju vara skönt att inte behöva lyssna på samma låtar hundra gånger om på planet...
Gissa vad finaste älsklingen kom hem med till mig igårkväll?


Rosa också! My baby knows me...

En födelsedagspresent i förskott som numera är fullproppad med musik!
Flygresan är räddad!

Kommentarer

Postat av: Linalotta

Publicerad 2009-03-06 15:07:33

Min iPod är min räddning ofta. Älskar att lyssna på musik, så min hänger med mig överallt.



Thailand låter så lockande...värme... =)



Ha en skön fredag.

Kram

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-03-06 16:58:35

Wow vilken kille...jag hoppas på att få tulpaner idag men har för säkerhets skull köpt egna också...



Nej då nu låter jag bitter ha,ha så illa är det inte. Men det var väl en bra present!



Hoppas du får en skön fredagskväll.

Kraamm!

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-03-06 18:18:21

Å vad snällt av honom! Världens coolaste rosa nyans dessutom, extra plus =)



Snart drar ni ju till värmen. Vill också! Får väl lägga mig i solariet när du kommer hem och lägger upp strandbilder på bloggen =)



Ha en mysig start på helgen! Kraamar

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-03-06 18:23:53

Vilken kille du har=)

Fast du är värt alla presenter i världen så som du kämpar på med skola och allt.

HA en riktigt skön kväll nu. Inte många dagar kvar till Thailand nu va? KRAAM

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-03-06 19:13:22

Ååå de va gulligt av han!! + + + ;-)

Prinzen köpte mej oxå en ipod för nåt år sen i rosa, and I love it!



Ha en härlig helg!!

kramkalas!!

Postat av: Malin S

Publicerad 2009-03-06 20:35:50

Övercuteness ! Så underbart att dra till Thailand.

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-03-06 21:58:41

Vad gulligt av honom! Supersnygg färg också ;)



Hoppas ni har en mysig kväll, kramar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-06 22:53:30

Linalotta: Den blir nog min nya följeslagare här med-det är kanon att få plats med mer musik, man tröttnar ju så snabbt annars!



Det ska bli superskönt med lite sol och värme!



Tack detsamma! Kram



Ann-Louise: Ja, han är toppen!

Fick du några tulpaner av karln din? Smart att safea med en egen bukett! ;-) Kram



Katta: Ja han kan han min älskling- extra plus för färgen såklart! ;-)



Haha, jag hoppas helt klart på en aningens mer pepparkaksbrun färg än vad jag har nu iallfall!



Tack detsamma gumman! kram



Madeleine: Ja, han är underbar! Och riktigt grym på det här med presenter!

Och vad söt du är- jag kämpar på och ska vara klar tills vi åker! I morgon är det exakt en vecka!

Kram på dig!!



Zandra: Ja, jag blev superglad!! Helt rätt färg också! Tack gumman! Hoppas att din helg också blir kanon! Kram



Malin: Ja, nu fick han allt en guldstjärna i kanten, min älskling! Perfekt present!



Ska bli ruskigt skönt med sol, bad och färgglada drinkar kan jag säga! oh yes!



Mia: Ja, han prickade in alla rätt! jag blev superglad!! Tack detsamma! Kramisar!

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-03-07 13:12:06

Vilken snäll pojkvän du har :) Den är jätte fin.

Resan är räddad, det blir ju en lång resa.



Ha en trevlig helg!

kramkram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-07 14:23:05

Anna: Tack! Värsta snygga rosa nyansen också! =D



jo, världen är lite den! Vi känner inte varandra särskilt bra men vi gick i skolan tillsammans för hundra år sedan! =) Kram



Josefin: Ja, det var verkligen en kanonpresent!

Trevligt att han någon mer sysselsättning på planet än skolböckerna! ,-)

Tack detsamma! Kram

Postat av: Mia

Publicerad 2009-03-08 19:54:02

Jag fick en exakt likadan i födelsedagspresent (i förskott) av min älskling =) Kram!

Postat av: Marina

Publicerad 2009-03-09 11:16:41

Vilken söt en. :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-09 16:13:56

Mia: Jasså! Vilka killar vi har! ;-) Snyggaste färgen dessutom! Kram



Marina: Tack så mycket! Den är min nya följeslagare! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela