Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Bree, Susan and me...

Publicerad 2009-03-07 19:24:20 i Vardagligheter


Idag har jag gått in i rollen som husfru på fullaste allvar.
Det har städats, piffats och bakats som aldrig förr i mitt kök.
Den här donnan var ju på en tebjudning som hette duga för inte så länge sedan och det gav mig en rejäl dos inspiration och fick tankarna att börja spinna...Jag fyller ju år när vi är i Thailand, vilket innebär att jag inte kan bjuda hem alla nära och kära på kalas som vanligt. Men man kan ju faktiskt fira i förskott!
Sagt och gjort- i morgon kommer hela drösen hit på Afternoontea!
Mysigt!! Och mycket att stå i vill jag lova.. ;-)
Hoppas att ni får en bra kväll och att eran favorit vinner i andra chansen!

Kommentarer

Postat av: Malin S

Publicerad 2009-03-07 21:47:17

Donna...jo man tackar =) Kul att kunna vara till inspiration. Hoppas ni får det trevligt !

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-03-07 22:03:45

Åhh vad skoj. Får du ta en massa bilder så vi får beskåda dina gobitar=)



Annars då, haft en bra helg? Hoppas det. KRAAM

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-03-08 01:00:55

Vad duktig du är! Såg ju hur Malins vän bullat upp.

Såg gott ut...jag kommer!

Var bor du? =0)



Kramar

Postat av: Linalotta

Publicerad 2009-03-08 09:16:46

Vilken bra idé!!

Väntar med spänning på bilder och uppdatering sedan =)



Kram

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-03-08 09:41:25

Åh så mys! Hoppas din bakning blev mer lyckad än min, haha :) Jag ska strax baka en smulpaj med bär... Verkar vara en bak-helg det här landet igenom ;)



Kraam!

Postat av: jessi

Publicerad 2009-03-08 13:05:11

Lycka till med afternoon tea idag! Jag såg hennes afternoon tea och blev så impad... wow...



Grattis i förskott till dig!



Nu är vi tillbaka från resan, tack för fina kommenterarna!



kramar

Postat av: jessi

Publicerad 2009-03-08 13:05:37

Lycka till med afternoon tea idag! Jag såg hennes afternoon tea och blev så impad... wow...



Grattis i förskott till dig!



Nu är vi tillbaka från resan, tack för fina kommenterarna!



kramar

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-03-08 13:08:17

Åhhh vad mysigt, lycka till med bjudningen och LOVA att du fotar som en galning ;-)



Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-08 22:51:39

Alla: tack snälla för era kommentarer! har varit fullt upp idag, men afternoonteat blev väldigt lyckat och uppskattat! Slänger upp lite bilder snart! Kram på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela