Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Mayday?

Publicerad 2009-03-29 19:34:55 i Vardagligheter

Hej sötnosar!
Vi landade på Arlanda i morse efter en minst sagt skakig flygresa hem från Bangkok.
Jag är inte flygrädd men inatt var det faktiskt riktigt obehagligt.
Den stora Jumbojeten krängde, skakade och for som en liten vante...
Att dom började spela klassisk musik a l a Titanic i högtalarna gjorde ju inte saken bättre direkt.
Men, men nu är vi iallfall hemma och har ätit en god Taco middag.
 Snart är det dags för sängen!
Ska bli såååå skönt att få sova i vår egen säng för den vi hade i huset var som att sova på en bräda!
Sten hård!
På återseende!
Kram

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-03-29 21:13:43

Vad kul att ha dig "hemma" i bloggen igen även om flygresan lät som mindre trevlig.



Nu vill vi se bilder på brännan;)



kraam kraam

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-03-29 22:12:42

Välkommen hem vännen!! Vi se en utförlig semesterrapport här nästa gång jag tittar in här, uppfattat!? =)



Kraam kraam

Postat av: Mia

Publicerad 2009-03-30 07:59:46

Välkommen hem Emelie!! Nu väntar vi spänt på bilder :) Kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-03-30 11:31:49

Välkommen tillbaka!!!



Skönt med egen säng! jobbigt när det blir så där på flyg, men nu är ni hemma o välbehållna!



Du får visa fler foton sen!



Kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-03-30 11:31:52

Välkommen tillbaka!!!



Skönt med egen säng! jobbigt när det blir så där på flyg, men nu är ni hemma o välbehållna!



Du får visa fler foton sen!



Kram

Postat av: Malin S

Publicerad 2009-03-30 16:31:38

Välkommen hem raring !

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-30 19:50:03

Madeleine: tack gumman! Det är skönt att vara hemma också faktiskt-Borta bra men hemma bäst! ;-)

Kram



katta: Tack sötnos! Aj, aj kapten!-Första halvan av semestersammanfattningen ligger uppe nu! Kram



Mia: Tack snälla! =) Kram kram



Jessi: tack! Sov vääldigt skönt inatt kan jag säga!

Flygresan var den värsta jag har varit med om och man blir ju inte lugnare av att dom dundrar ut begravningsmusik i högtalarna mitt i natten direkt... KRAM



Malin S: Tack tjejen!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela