Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Puss!

Publicerad 2009-03-09 18:51:00 i Vardagligheter

Först och främst TACK för era snälla kommentarer om mitt Afternoontea!
Ni är underbara och det värmer verkligen!
Recept kommer inom kort!

Jag har inte bara gulliga läsare jag har världens bästa familj och vänner också!
Här är nämligen presenterna jag fick:


Superfina orkidéer, Marimekkoskål med geléhjärtan, pengar, presentkort på Svenska Hem (älskade Bourgien tog just ett steg närmare vårat hem) och en middag på Koh Phangan med Malin!

Inte dumt att få så här fina presenter- i förskott dessutom!

Just nu står jag i valet och kvalet om jag ska gå på yogan om en timme..
Har redan tränat idag, är trött och har massor av plugg- men samtidigt vet jag hur gott det gör....

Hmmm.....

Kommentarer

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2009-03-09 20:13:44

men skojar du att jag hade velat komma på afternoon tea :D jisses vad läckra läckerheter! hihi!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-09 20:48:06

läs mitt senaste inlägg på bloggen om bil vs mobil,vad tycker du och hur gör du?

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-09 21:00:03

sv: tack!



Vilka fina presenter!

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-03-09 21:25:49

Bra presenter! Snart Bourgie med andra ord!

Så god mat på Koh Phangan!

Men det är klart du ska ju äta thailändsk mat "live" snart! Är bara liiite avis ;)



Kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-03-09 21:33:01

Vilka toppen bra presenter=)

Det är du värd tjejen! Exakt vilken dag är det du fyller?

KRRAAM

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-03-09 22:09:45

Jättefina presenter! Extra kul med presentkort, och speciellt på en middag :) Har du massa att se framemot!



Blev det nån yoga? :)



Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-09 22:37:25

Petra: Man tackar! =) Vi var allt lite sockerspeedade när vi var klara! ,-)



Mrs. Maddy. Yupp, det gör jag ,tyvärr ska jag säga för det är ju egentligen inte bra alls.. Fy skäms på mig!



Anna: Tack själv! ;-)



Ann-Louise: Jodå, ska rusa till Svenska hem när vi kommer hem till kalla Sverige igen- om jag har några pengar kvar då vill säga och inte har handlat en massa strunt i Thailand! ;-)



Jag har aldrig varit på Koh Pahngan, så det ska bli spännande! Perfekt när man längtar tillbaka till värmen då kan man gå dit och låtsas! hehe...

KRAM



Madeleine: Tack, dom prickade verkligen rätt sötnosarna!

Jag fyller den 19:e!Kram på dig!



Miia: Presentkort är kanon, då slarvar man inte upp pengarna på annat! ;-) Middagen var från min bästa kompis så det blir två flugor i en smäll- god mat och världens bästa sällskap! Me like!



Blev ingen yoga, tyvärr. Kände att det var högre prioritet på inlämningsuppgifterna om jag ska hinna tills på lördag!



Kram



Postat av: Josefin

Publicerad 2009-03-09 22:45:57

åh vilka fina orkidéer. vilka andra fina presenter du fick. :)

Nattinatti

Kramkram

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-03-09 22:45:58

åh vilka fina orkidéer. vilka andra fina presenter du fick. :)

Nattinatti

Kramkram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-09 22:52:30

Josefin: Visst är dom fina! jag älskar orkidéer och till min glädje har familjen stenkoll på det! =D

Sovgott!

Kram

Postat av: Therese

Publicerad 2009-03-10 10:06:55

Sv: Nej lilleman ska inte följa med, han ska vara hemma hos pappa i 1 månad - kommer sakna honom massor.. Men ska verkligen njuta av resan, han är så stor så man kan förklara och han förstår att jag lämnar inte honom för alltid utan kommer tillbaka..



Åhh vill oxå ha en marimekkoskål-får se om jag hittar någon i Örsundsbro.. Om det nu slutar snöa, tänker inte åka dit i detta väder.. =)

Ha en supertisdag!

Postat av: [S A O S . B L O G G . S E]

Publicerad 2009-03-10 11:48:19

vilken tjusig blomma! :D

Postat av: jessi

Publicerad 2009-03-10 18:07:58

Vad fina presenter! Kul med både paket o presentkort!



Ha en mysig kväll!





kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-11 21:01:04

Therese: Förstår att det blir jobbigt att lämna honom, men hoppas att du kan njuta av semestern ändå! =)



Marimekko skålarna är jättefina och finns ju i så många fina färger! Snö, snö, snö...Blä!



Kram på dig!



Saos: Tack! =)



Jessi: Ja, jag blev jätteglad! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela