Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Sushi, badbollar och pm...

Publicerad 2009-03-12 16:32:20 i Vardagligheter




Äntligen har jag lämnat in PM:et för uppgiften om Energieffektivisering!
skönt!
Nu sitter jag och skriver på en mindre rapport för en annan uppgift i samma ämne...
Jag gnetar envist på och räknar med att hinna klart med alla uppgifter under morgondagen!

Har hunnit med en god sushilunch på stan med en kompis.
Nästa gång jag ser henne är det nog utan den där badbollen till mage och med en liten på armen!
Håller tummarna för att allt går bra och att lilla H snart har en lillasyster eller lillebror!
Ikväll är blir det en sväng till söta Helena för nagelfix!
Naglarna  växer som ogräs just nu så det ska bli skönt att bli fin om tassarna innan resan!

Now, Back to work!

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-03-12 17:29:14

Söt du är!!!! :) SKönt att få undan lite plugg innan resan. Inte många dagar kvar nu :)



Ha en mysig kväll! Kramkram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-12 17:58:47

Josefin: Oj, tack snälla! =D



Det är skönt! Kan ju inte släpa med mig hela faderullan över halva jordklotet, så det är bara att ligga i! Fast.. några föreläsningar är laddade i ipoden till flygresan och jag är tvungen att skriva en E-tenta när vi är där, men det är inte så mkt att göra åt!

Tack detsamm! Kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-03-12 20:41:52

Grattis till inlämningarna, alltid skön känsla efteråt!



Mysigt att få bli ompysslad lite med nagelfix.



Sov gott o KRAM!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-03-12 22:09:16

Vad du kämpar på gumman=)

Alltid skönt att lägga en skoluppgift bakom sig...även om det fort kommer en ny;)



Ha en skön kväll nu. Vilken dag sticker ni?KRAAM

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-03-13 21:21:13

Vad duktig du är med pluggandet!



Hoppas du har en mysig fredag, kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-13 21:58:30

Jessi: ja, det är en härlig känsla!

Alltid lika mysigt att få naglarna fixade, jag har världens bästa tjej som gör det också!



Kram



Madeleine: Jag jobbar på kan man säga ;-)

Ska bli skönt med lite semester!



Vi åker i morgon!!

Kram på dig gumman!



Miia: Tack sötnos! Detsamma! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela