Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Bang tao

Publicerad 2009-03-18 09:19:43 i Vardagligheter

Hej pa er!
Nu har vi kommit till ratta och vi har det oforskamt bra!
Flygresan gick hur smidigt som helst, Thai air ar bara bast!
Huset vi bor i ar inte att leka med....
En stor villa med egen pool pa takterassen!
Very Nice!
Jag far bjuda pa en bild i nasta inlagg, for kamerasladden ar kvar i villan.

Imorse skulle jag och Linda ta en promenad pa den langa Bang Tao stranden.
Vi fattade nog inte riktigt hur lang den var, for det blev en promenad pa 1.5 mil i vattenbrynet...
Vi battrade pa brannan ordentligt iallfall ,o)

Imorgon ar det min fodelsedag!
Inte helt fel att fira den har, for det ar verkligen paradiset vi har hamnat i!
Ha det bra sa lange, nu ska vi aka hem och ta ett dopp i poolen!
Puss pa er!

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-03-18 18:06:38

Gud vad härligt det låter, vill också.... :)

En perfekt födelsedagspresent till dig själv.



Njut från mig med. Kramar

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-03-18 20:48:07

Blir man avundsjuk eller avundsjuk. Attans att jag inte fick plats i resväskan;)



Ha en riktigt bra födelsedag imorgon gumman!!!



Många kramar från ett Sverige med +10 och SOL;)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-19 06:33:41

Bang Tao är bara såååå fint, låter underbart, njut av varje sekund :-) Kram ANna

Postat av: jessi

Publicerad 2009-03-19 07:57:43

Såå underbart för er!!! Härligt o lyxigt med en egen villa o pool!

Stort GRATTIS till dig på födelsedagen imorgon! Njut, lev o hade bra!



kramar



jessi

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-03-19 11:29:00

Grattis på födelsedagen!!!



Låter som att ni har det toppen, vad härligt!

Njuuut! Kramar

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2009-03-19 11:41:30

Grattis på födelsedagen min älskade syster! Hoppas ni har det underbart! Puss&kram

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2009-03-19 12:18:10

Grattis på födelsedagen min älskade syster! Hoppas ni har det underbart! Puss&kram

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-03-19 13:10:18

Grattis på födelsedagen tjejen!

och glöm inte att ta me dej solen!! :-D

Njut o hoppas ni har det FAB!

KRAMAR

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-03-19 21:06:45

GRATTIS på födelsedagen!!!



Ert liv där borta i Thailand låter ju verkligen inte fel om man säger så, shit egen villa och egen pool. Jag kommer över i helgen ;-)



Sköt om er och jag ser framemot bilder!!!!!!!



Mängder med kramar

//Anna

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-03-20 15:15:13

Grattis på födelsedagen! Låter som du verkligen är i paradiset!



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela