Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Onsdag?!?

Publicerad 2009-03-11 20:56:34 i Träning

Jisses Amalia, vart sjutton tar dagarna vägen??
Helt plötsligt var det onsdag och dessutom är den här dagen snart slut...
Inte många dagar kvar tills vi åker nu och jag har en hel del att pyssla med fram tills dess.
Idag har jag skrivit som en besatt på ett PM om energi effektivisering (ja, ni hör ju själva hur kul det låter..) och jag har två mindre uppgifter i byggnadsfysiken som jag inte ens har börjat med...
Ska. hinna.
Som tur är ligger vi väldigt bra till med gruppuppgiften i ekonomi och jag är någorlunda färdigpackad inför resan!

Nog om stress och plugg!
Körde ett tufft benpass med älskade syster på gymet idag.
Jäklar vad det tog. Stapplade hem på darriga ben- trött men lycklig!
Är så himla kul att träna när man märker att det blir resultat!
Jag är mycket starkare, piggare och orkar mer!
Att jag dessutom har tappat några centimeter både här och där är ju förstås ett plus i kanten!
Det blir ju en paus nu medans vi är borta och jag tror faktsikt att det finns en viss risk för abstinens..
Jag har ju vant mig vid att träna nästan varje dag nu!
Eller så blir det tvärt om, haha!
Nu ska jag fortsätta att ägna mig åt mitt PM...

Bild:google

Kommentarer

Postat av: Hanni

Publicerad 2009-03-11 21:30:54

Ah men tjena! Det undrar jag med. Sitter också och sliter med ett PM, dock för en bok i projektledning. Veckorna bara flyger förbi.

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-03-11 21:34:55

Måste vara riktigt skönt att lämna detta snöblaskiga Sverige för lite värme=)



Förstår att du kommer få träningsabstinens men kroppen behöver ju vila också.=)



Hoppas du hinner klart med plugget innan, så du kan vara lite ledig. Sköt om dig. Kraam

Postat av: jessi

Publicerad 2009-03-11 21:57:07

Du får springa på stranden om du får abstinensbesvär...



ha det så gott o kämpa på men skoluppgifterna!



kramar

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-03-11 23:06:53

Kämpa på med plugget, tänk vad skönt det ska bli i Thailand sen :) Jag är INTE alls avis, inte alls ;)



Kram!

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-03-11 23:57:58

Bra med en "deadline", ett datum som man skulle vilja bli klar till. Man blir effektiv då om man vet att det blir lugnare sen. Så funkar jag i allafall.

Du ska veta att jag tycker du är duktig som kommer iväg och tränar varje dag. Jag har aldrig kommit till den känslan och kan bli avis på drivet liksom..



Sov gott och ha en bra torsdag. Kramar

Postat av: [s a o s . b l o g g . s e]

Publicerad 2009-03-12 04:37:25

[svar:] javisst är dom hot, hot, hot! (^^,)

Postat av: Milla

Publicerad 2009-03-12 08:48:08

Duktiga du! Får så dåligt samvete är jag läser om all din träning ;)

Hoppas nu att du får det riktigt, riktigt skönt i Thailand!!! Är inte ett dugg avis...



Vi har flyttat nu :)



massor med kram!

Camilla

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-12 16:43:40

Hanni: Ja, visst är det galet?! Eller det kanske är så det är när man börjar bli lite till åren ;-)

Lycka till med Pm:et!



Madeleine: Jag är inte ett dugg ledsen för det kan jag meddela! ;oP

Ska bli väldigt skönt med lite ledighet och långa promenader på stranden! Åh! jag längtar ihjäl mig!!!

Kram sötnöt!



Jessi: Ja, stranden där vi ska bo är 8km lång så det kan nog bli lite sköna promenader om inte annat!



Tack snälla! jag börjar se ett slut på att göra listan- det känns skönt! kram



Miia: tack gumman! Haha, nä jag förstår det! Vem sjutton skulle vilja byta ut ett slaskigt Sverige och skola mot Sol, stränder och smarriga drinkar? Ingen jag känner iallfall ;oP

KRAM



AnnLouise: Ja, jag är lika dan! Och nu måste jag verkligen! kan ju inte packa memd mig dator och alla pryttlar till thailand heller! Föreläsningarna i I-poden får räcka! ,-)



Tack snälla! Nu har jag kommit in i ett riktigt skönt träningsflow, men det har tagit lång tid! Förut var jag en riktig periodare, men nu jäklar ska jag fortsätta den här gången!

Kram



Milla: Haha, tack sötnos!

Det ska bli alldeles kollosalt skönt!



Vad skönt att ni är installerade! Får komma förbi och kika på underverket när jag kommer hem!

Puss och kram!!

Postat av: jessi

Publicerad 2009-03-13 19:28:18

Vill bara önska dig en mysig fredagkväll!



kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-13 21:44:48

Jessi: tack snälla!! Det samma önskar jag dig! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela