Em

Så som jag ser det. Simple as that.

1.

Publicerad 2009-05-11 19:18:11 i Vardagligheter

 Bild: privat

Denna måndag vaknade jag av regnsmatter mot rutan.. både jag och älsklingen drog täcket över huvudet och snoozade ett tag till. Skönt att inte behöva stressa utan få vakna till liv i lugn och ro!

Har inte gjort så mycket mer idag än att skriva på vår inlämningsuppgift i bokföring.
Just nu känns det ganska OK och vi är någorlunda i fas- men det kan ju snabbt ändras, haha..

Nu ska jag svida om till träningskläderna och pipa iväg till gymet.
En timmes Yoga väntar. Underbart!

Hoppas att er första dag på veckan har varit till belåtenhet! Kram så länge!

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-05-11 20:27:30

Gud vad skönt att kunna ligga kvar...får jag försöka göra på torsdag då jag är ledig!



Surt med regn och KALLT tycker jag också..vill inte ha det så här ;-)



Hoppas du är piggare efter yogan!



Kraamm!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-05-11 21:57:00

Usch för regn, här har vi klarat oss skapligt idag.



Hoppas bokföringsuppgiften går fint. Är den komplicerad? Gruppuppgift?



KRAAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-11 22:45:17

Ann-Louise: Ja det var riktigt, riktigt skönt! Älsklingen började sent och jag styr ju över min egen tid så ibland kan vi unna oss den lyxen!



håller med dig! (regnet kan jag iofs stå ut med en kort stund- då är det bara mysigt)men vart tog solen och värmen vägen? =/

Kram!



Madeleine: Ibland kan det vara riktigt mysigt med regn- speciellt om man kan ligga kvar i sängen ;)



Det är en gruppupgift med dubbelbokföring. Den är väl egentligen inte så komplicerad, men jag skulle nog behöva traggla lite mer övningsuppgifter för att det ska flyta på lättare...

Kram!!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-05-11 23:17:16

Haha, det lät ju en del men jag var så himla trött och sen hade jag hörlurar med soft musik:) Sov gott KRAAM

Postat av: jessi

Publicerad 2009-05-11 23:21:54

lyckos er som kunde sova lite till...



här har det regnat o regnat... men så är det ju så här års så vad göra men än att göra det bästa. jag har fikat inne med mamma o fotat hemmet.



sov gott härliga du!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-12 23:51:57

Madeleine: Lyckos dig som kunde slappna av iaf. jag tyckte det var vedervärdigt- klaustrofobisk som jag är ;o/ Kram



Jessi: Det var inte tokigt alls kan jag meddela! ;oP

Låter som du hade en mysig dag, regnet till trots!

Tack och Kram på dig jessi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela