Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Back.

Publicerad 2009-05-04 18:56:55 i Vardagligheter


Mysiga Hamburgsund!

Nu är jag tillbaka efter en minst sagt intensiv helg.
Har inte funnits en sekund över, därav tystnaden här på bloggen.
Har jobbat nästan en hel arbetsvecka på tre dagar. festat med favoriterna och sovit alldeles för lite!
Men vi har haft galet kul- en riktig toppenhelg med världens bästa gäng!
Är lagom sliten trots att jag faktiskt har sovit 14 (!) timmar inatt.
Vi gick och la oss vid nio igår kväll och jag vaknade inte förrän 11 igen!

fick ett uppiggande mail idag,  vår första inlämningsuppgift i Ekonomin är godkänd!
Väldigt skönt, nu är det bara att sätta igång med den andra!
Har varit på lunchdate hos Ina i hennes nya lägenhet också.
Så skönt att vi numera bor på "replängds" avstånd!

Blev en sväng på stan för lite presentfix. Inte helt otippat fick jag med mig några saker till mig själv också...
Några söta undies och en fin kuvertväska i svart och silver. Jag har varit och klämt på den förut och nu var den nedsatt till halva priset-ja tack!
Snart ska jag svida om till träningskläderna. En stund på crosstrainern och ett Yogapass väntar!
Sen måste jag surfa in hos er andra och se vad ni har haft för er under Valborgshelgen!
Puss!


Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-05-04 20:08:26

Härligt att du är back tjejen. Ser ut som ni haft det fantastiskt fint i Hamburgsund och du skriver ju också att det varit superkul dagar!



Grattis till att ni blev godkända tillsist och lycka till med all träning!



Kram på dig!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-05-04 21:30:41

Välkommen hem tjejen!!



Låter som en toppen helg även om den varit väldigt busy. Tur du fick dig en riktigt sovmorgon och lite shopping=)



Ha en bra vecka nu. KRAAM från Örebro

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-05-04 22:01:26

Stort grattis till det godkända studieresultatet - vad skönt!



Låter som helgen varit superlyckad trots mycket jobb. Kraam

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-05-04 22:20:55

Kul höra av dig igen! Härligt med en intensiv men kul helg + glädjemejl. Grattis. Nya tag!!:0)



Ha en bra tisdag.



Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-04 22:31:44

Anna: Tack vännen! Vi har haft det super! Men det märks att man inte är 20 längre- jobba och sen festa halva natten tog knäcken på mig ;-)



Tant Emelie ska lägga sig tidigt resten av veckan kan jag lova! ;oP



Kram på dig!



Madeleine: Tack gumman!

Vi har haft det hur bra som helst! Iofs. har vi slitit som sjutton men ingen blir gladare än jag av lite extra klirr i kassan, det suger ju att inte få studielån över sommaren som du vet...



Hoppas att du får en fab vecka du med! Kramisar!!



Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-04 23:22:27

Miia:Tack tjejen! En sak mindre att bli stressad över- terminen bara svischar förbi ju!

KRAM





Ann-Louise: Tack! Vad gullig du är, kul att vara tillbaka när man får så fina kommentarer! =)

Kram på dig!

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-05-05 10:31:12

Kul med sådana helgen. Så har min helg också varit. Full upp.. Riktigt kul!!



Grattis till inlämningsuppgiften.

Kram

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2009-05-05 10:54:48

Vilken härlig bild,

låter som ni har haft det bra :-)



massor med kramar

Postat av: Hanni

Publicerad 2009-05-05 11:00:28

Grattis till inlämn.uppg.!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-05 11:18:51

Josefin: ja, visst är det kul- men man får veta att man lever! ;-) Tack! Kram



Anna: Tack! Hamburgsund är sååå mysigt! Synd bara att solen hade gått och gömt sig när jag tog kortet!

KRAM



Hanni: Tack snälla! =D

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-05 12:10:09

Välkommen tillbaka!

Pratade precis med Erik som sa att han varit nykter hela helgen....(eller inte ;)

Kram på er

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-05 14:02:09

Malin: TACK! Ja, grabbarna hade det ruskigt bra- satt i solen och drack Champagne medan jag slet som ett djur, haha! fast iofs åkte dom hem från kusten några tusen fattigare och jag några tusen rikare så det jämnade ju ut sig på sätt och vis ;-) Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-05 14:08:23

vad bra att du hade en härlig helg!



en underbar bild har du lagt ut också, man blir sugen på att åka dit!



grattis till klarad uppgift, du är duktig!



kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela