Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Carpe Diem

Publicerad 2009-05-17 17:36:00 i Vardagligheter


Först och främst vill jag tacka er, underbara människor, för era fina kommentarer och sms!
All denna omtanke gör mig rörd och väldigt, väldigt glad.

Det är tungt just nu och det måste det få vara- man måste tillåta sig att vara både ledsen och arg,  men det gäller även att försöka se bakom allt det mörka. Att faktiskt vara tacksam för alla de fina stunder man har fått uppleva tillsammans och ta vara på den tid som finns kvar på bästa sätt! Carpe Diem helt enkelt...

Jobbade en stund i går kväll och det var skönt att få tänka på något annat en stund.
Sov längre än vanligt i morse och tog sedan en lång promenad i parken med solen i ansiktet och Beyonce på högsta volym i Ipoden. Den här versionen av Ave Maria ger mig gåshud över hela kroppen...
Nu ska jag ägna mig åt ekonomiböckerna en stund, studierna har inte varit prio ett de senaste dagarna men nu ska jag försöka ta mig samman och göra ett försök!

Ha en underbar kväll och tack än en gång för att ni är såna sötnosar!
PUSS

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-05-17 21:46:58

Tänker på dig gumman och man önskar verkligen att man kunde göra något. Men livet har sin gång och det kan man inte göra mkt åt...annat än att försöka ta vara på varje stund och vara rädda om sina nära och kära.



Många många kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-18 15:38:52

Madeleine. Tack vännen, du är så söt! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela