Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Dubbeltårta!

Publicerad 2009-05-13 13:58:33 i Vardagligheter

 Bild: recept.nu

Tisdag och strålande sol ute! Härligt!

Som ni ser överlevde jag gårdagens löptur.  Det gick över förväntan och vi sprang 5 km slingan i spåret utan att jag behövde stanna för hjärt-lungräddning.  ;-)
Tjejerna försöker numera övertala mig att springa tjejmilen i augusti..
Jag var högst tveksam till en början, men nu när jag har sugit på karamellen ett tag låter det som ett vettigt och högst nåbart mål för en sån ickespringare som jag!

Var hemma hos min moster med familj igår kväll för att fira hennes födelsedag.
Alltid lika mysigt att hänga med min älskade familj!
Det bjöds på par i tårtor! Först en ruskigt god smörgåstårta gjord av mr. P och därefter mosters efterlängtade jordgubbstårta - behöver jag säga att vi gick därifrån väldigt mätta och väldigt belåtna?


Har skickat in del ett av vårat grupparbete idag och nu har vi drygt en och en halv vecka på att få ihop del två!
Sen är det bara att plugga inför kommande tentor som gäller!

Nu ska jag göra mig i ordning och pysa iväg till jobbet.
Ha en fortsatt bra dag och ut i solen med er!
Kram

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-05-13 17:52:35

gott med kalasfika! jag håller tummarna för all skolarbete du har framför dig! lycka till sötnosen med allt, du om någon fixar det!



kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-05-13 21:44:53

Mysigt med kalas=)



Själv hade jag lätt tackat ja till tjejmilen, men mina spiror tillåter inte det ännu. Jag har ju ett maraton i livet som mål...haha



Ha det bra. KRAAM



Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-14 09:49:39

JessI: Väldigt smarrigt! Tack snälla, rara Jessi! kram på dig!



Madeleine: Jättemysigt att få träffa hela familjen mitt i veckan!



Du får skynda långsamt vännen! Förr eller senare kommer du besegra din sjukdom, det är jag alldeles säker på! Stor kram til dig sötis!

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-05-14 10:20:17

Hej svejs snäckan =)



Ett datum för att "hinka rosé på balkongen" tycker jag låter som en kanon idé =) Måste väl bara bli lite varmare till finns ju i o f s plädar att svepa in sig i och rosén i sig värmer väl ;-) Men vi kan väl kika, kul kul!!!



Ha en skön dag och tycker att du ska springa tjejmilen och du känner dig manad, du är ju en sådan hurtbulle så det klarar väl du lätt! jag tror på dig som alltid =)



Puss på dig!

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-05-14 14:04:15

Klart du ska springa Tjejmilen - kom igen!



Mm, massa plugg nu.... Jag vill ha sommar :)



Kramar!

Postat av: Vendela

Publicerad 2012-03-18 14:49:25

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-03-23 08:38:39

Vendela: Tack snälla! Ska försöka vara lite flinkare med uppdateringarna! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela