Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Härliga väder!!!

Publicerad 2009-05-30 22:04:07 i Vardagligheter


Tentan avklarad och jag hittade rätt och kom i tid den här gången! ;-)
Dock är jag 99% säker på att jag kuggade, men det är som det är.
Har varit lite för mycket jobb och lite för lite plugg på senaste tiden..
Vissa saker flöt på riktigt bra men andra var som bortblåsta ur mitt lilla huvud.
Men, men man ska inte gråta över spilld mjölk- nu vet jag vad jag behöver öva på under sommaren, omtentan är i augusti! Då jäklar!

Efter tentan och lite jobb blev det en sen lunch och några kalla öl på O´Ilearys uteservering tillsammans med älsklingen, T och hans pojkar.
Inte dumt alls- det var galet varmt i solen! Me like!

Ikväll har vi ätit smarrig kycklingpasta, druckit ett glas rosé och avslutat med Ben & Jerrys Chocolate Macadamia.
Proppmättt var ordet.

Ha en fortsatt skön sommarkväll och sov så gott! Kram

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-05-30 22:26:59

Härlig inställning; påt igen bara!!



Ha, ha det kan ju ha gått vägen...ändå..?



Så skönt med värmen, jag håller med dig. I morgon blir det solstol för mig!



Kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-05-31 10:17:30

Du har en sån härligt postitiv inställning, gillar det!



Njut av solen o sommaren vännnen, det är du värd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela