Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Morsdag på Taxinge slott

Publicerad 2009-05-31 21:06:08 i Vardagligheter


Taxinge slott i Södermanland.


Älsklingar!


Egopic med solen i ögonen...


Morfar och pappsen inspekterar att kanonerna fungerar som de ska... ;-)


Systra mi...

Idag har vi njutit av det underbara vädret och firat morsdag på mysiga Taxinge slott.
Det ligger jättefint vid vattnet och har fina parker och stora lummiga träd att söka skugga vid.
I deras slottscafé åt vi bakverk och kakor tills det nästa sprutade ur öronen på oss!
En helt underbar dag med min fina, älskade familj!
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-05-31 21:09:54

Å vad fint och mysigt! Man önskar nästan att man hade varit bjuden hahaha :) Kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-05-31 21:58:40

Vilka fina bilder. Där har jag också varit för något år sedan, riktigt fint=)



Gick tentan bra?



KRAAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-01 21:42:09

Mia: Det var supermysigt! Haha, du får väl gifta in dig i släkten vetjja! ;-) Kram



Madeleine: Tack, det härligt! Och vilket väder!!!



Nja.. tror tyvärr inte att den gjorde det. Var inte tillräckligt förberedd kände jag.. Men, men nästa gång då jäklar! Kram

Postat av: Hanni

Publicerad 2009-06-01 22:13:20

Vad fin du är i håret! Härlig färg. :)

Postat av: jessi

Publicerad 2009-06-01 22:27:38

jag älskar taxingeslott!!! Så mysigt o såå svårt att välja mellan alla läckra godsaker... hihii..



ha haa vi är inte så duktiga med joggingen än.. har precis börjat men om några veckor så!



KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-02 08:59:34

Hanni: Tack snälla! =D



Jessi: Ja, det var första besöket för mig och det föll mig helt klart i smaken! ;-)



Ni är duktiga iallfall som har börjat! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela