Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Sötnöt!

Publicerad 2009-05-09 17:40:18 i Vardagligheter

Vi sov med öppet fönster inatt vilket resulterade i kliande ögon och svullen hals för min del...
Pollen, pollen, pollen.. Blä!
Hoppade över föreläsningen pga. detta, hade ingen lust att sitta i en föreläsningssal och snörvla, nysa och vara allmänt störande en hel dag...  Tur för mig att föreläsningarna är helt frivilliga och inte obligatoriska!

har ägnat dagen åt att skruva ihop nya Malmbyrån och klä om min strykbräda!
Ekonomiboken har fått lite tid den också!
Nu ska jag pysa iväg till skokloster- när en sån här söt liten loppa ringer och frågar om jag vill komma och äta hamburgare med henne vill man ju inte göra henne besviken!
 Bild: privat
Den sötaste Emilia som har gått i ett par skor!

Hoppas att ni får en bra kväll! Kramar i massor!

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-05-09 19:13:30

åååååh vilken söt liten tjej!



Jag förstår dig att du skippade E-tuna idag, hoppas du blir bättre med pollenallergin vännen! jag känner med dig, måste vara jobbigt.



Ha en skön kväll!

Postat av: sanna

Publicerad 2009-05-09 19:39:38

Vilken underbar bild!

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-05-09 21:12:49

Förstår att du inte kan motstå den lilla loppan, sååå söt. Jättefin bild, somrig!



Ha en mysig kväll!



Kram på dig pinglan

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-05-09 21:38:42

Så klart man inte säger nej till en sån söt tjej.

Min dotter heter Emilia som andra namn så det finns två söta Emilior som går i ett par skor enligt mig ;)



Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-10 14:53:00

Jessi: ja nog är hon söt som socker!



Ja, det var nog rätt beslut-Får lägga lite extra energi på att läsa i böckerna så jag inte missar något bara! Kram



Sanna: TACK! =D



Anna: Ja, visst är hon söt lilla Emilia!?! Och hon blir nästan alltid bra på bild dessutom! kortet är taget förra sommaren på en av de varmaste dagarna i juni! Kram!



Ann-Louise: Nä, det är snudd på omöjligt faktiskt!



Haha.. då förstår jag att du protesterar ;-)



Jag menar så klart "en av de sötaste Emiliorna som har gått i ett par skor" ;oP Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela